Naiset ei halua mukavaa miestä

havaintojen tekijä

On se jo nähty tuhat miljoonaa kertaa, ettei naiset halua mukavaa, kunnollista ja rehellistä miestä. Naiset pohjimmiltaan haluaa jännittävän ja ronskin renttumiehen, sellaisen joka osaa ottaa naisen väkisin.

Väkivaltaisuus on plussaa naisen saamisessa ja öykkärimäinen käytös. Jos vielä pystyy hakkaamaan heikompiaan lauantai-öisin kaupungilla, niin naisten pöksyjen kostuminen on taattua.

Mitä jää sille vähän ujolle, mutta kunnolliselle ja rehdille miehelle?

54

1060

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minimerkki2

Väärässä olet - allekirjoittanut ei kaipaa elämäänsä mitään öykkäriä, mutta mukavat miehet hakee yleensä ns. missiä, tavallinen suominainen ei kelpaa ja vielä jos käyttää hillitysti meikkiä, niin se on täydellinen turn offi... todennut monesti..

• kiltti mies.

Tämä mukava hakee tavis naista mut tavikset hakee niitä öykkäri äijiä vaan baareista ja juoppoloista. Aloittaja on kyl niin oikeessa kun olla ja voi.

• totuudellinennainen

Et ole kiltti mies , kun teet tuollaisia yleistyksiä naisista ja naisen saaneista miehistä. En tunne yhtä ainutta naista, joka haluaisi olla väkivaltaisen ja öykkärimäisesti käyttäytyvän miehen. Päin vastoin, yhden ystävättäreni mies paljastui myöhemmin väkivaltaiseksi ja nainen jätti hänet nopeasti.

Myös se, että syytät parisuhteessa eläviä miehiä väkivaltaisiksi on kateellista panettelua.

Se, että sinä et saa naista, johtuu siitä, että naiset vaistoavat, että "kiltteytesi" on pelkkää esitystä ja valheellista panettelua. Nainen haluaa miehen, joka on rehti ja vilpitön.

Korjaa siis asenteesi ja yritä sitten uudelleen.

• naisihminen
        totuudellinennainen kirjoitti:

Et ole kiltti mies , kun teet tuollaisia yleistyksiä naisista ja naisen saaneista miehistä. En tunne yhtä ainutta naista, joka haluaisi olla väkivaltaisen ja öykkärimäisesti käyttäytyvän miehen. Päin vastoin, yhden ystävättäreni mies paljastui myöhemmin väkivaltaiseksi ja nainen jätti hänet nopeasti.

Myös se, että syytät parisuhteessa eläviä miehiä väkivaltaisiksi on kateellista panettelua.

Se, että sinä et saa naista, johtuu siitä, että naiset vaistoavat, että "kiltteytesi" on pelkkää esitystä ja valheellista panettelua. Nainen haluaa miehen, joka on rehti ja vilpitön.

Korjaa siis asenteesi ja yritä sitten uudelleen.

Ehdottomasti samaa mieltä. Tämä palsta on täynnä näitä katkeria valittajia, jotka mainostavat itseään kilteiksi. Mutta mitä kiltteyttä se muka on, että pitää mollata sekä toista sukupuolta että niitä, jotka ovat itselleen kumppanin löytäneet?

Itse ainakin pysyn tällaisista "kilteistä" miehistä kaukana. Sen sijaan aidosti kiltti mies, joka osaa arvostaa sekä itseään että kanssaihmisiään, olisi elämääni hyvinkin tervetullut.

• huomautus...

Kuinkahan monesti joku on kehunut itseään tavalliseksi kunnon mieheksi tälläkin palstalla. Sitten on tullut ilmi että henkilö on joko työtön, syrjäytynyt, mielenterveysongelmainen tai kaikkia edellä mainittuja.

Rehellisyys ei ole positiivinen ominaisuus vaan itsestäänselvyys. On huono merkki, jos sitä pitää erikseen mainostaa.

• kiltti mies.

Eiks työtön voi olla kunnollinen? Ei kaikki työttömät ryypiskele ja henkaa kaiken maailman räkälöissä joka ilta. Voit tulla mun mukaani lääkäriin niin katsotaan ja kysymään siltä et olenko mä mielenterveysongelmainen.

"Se, että sinä et saa naista, johtuu siitä, että naiset vaistoavat, että "kiltteytesi" on pelkkää esitystä ja valheellista panettelua. Nainen haluaa miehen, joka on rehti ja vilpitön."

Ei naiset vaistoa mitään kun naiset ei ole tavannut mua edes.

"Myös se, että syytät parisuhteessa eläviä miehiä väkivaltaisiksi on kateellista panettelua."

En ole syyttänyt kaikkia miehiä. Monet naiset ovat itse kertoneet että niiden mies on väkivaltainen ja nainen ei ole eronnut vaikka on tilaisuus ollut. Sehän on silloin naisen oma vika jos on saanut turpaan.

• huomautus...
        kiltti mies. kirjoitti:

Eiks työtön voi olla kunnollinen? Ei kaikki työttömät ryypiskele ja henkaa kaiken maailman räkälöissä joka ilta. Voit tulla mun mukaani lääkäriin niin katsotaan ja kysymään siltä et olenko mä mielenterveysongelmainen.

"Se, että sinä et saa naista, johtuu siitä, että naiset vaistoavat, että "kiltteytesi" on pelkkää esitystä ja valheellista panettelua. Nainen haluaa miehen, joka on rehti ja vilpitön."

"Myös se, että syytät parisuhteessa eläviä miehiä väkivaltaisiksi on kateellista panettelua."

En ole syyttänyt kaikkia miehiä. Monet naiset ovat itse kertoneet että niiden mies on väkivaltainen ja nainen ei ole eronnut vaikka on tilaisuus ollut. Sehän on silloin naisen oma vika jos on saanut turpaan.

Ainut joka on vihjannut sinulla olevan mielenterveys- ja alkoholiongelma olet sinä itse. Kukaan muu ei ole siitä puhunut.

Oikeasti kunnon mies ottaisi itse työttömyyden puheeksi jo tuossa olen-täydellinen-mies -puheessa. Työttömyys ei ole mikään hyvä asia. Mutta ilmeisesti sinun kohdallasi sitä ei saa pitää negatiivisena juttuna. Kun taas muiden viat ja ongelmat ovat anteeksiantamattomia.

"Monet naiset ovat itse kertoneet että niiden mies on väkivaltainen ja nainen ei ole eronnut vaikka on tilaisuus ollut. Sehän on silloin naisen oma vika jos on saanut turpaan. "

Tuon logiikan mukaan nainen ansaitseekin kärsiä jos antaa tilaisuuden epätäydelliselle miehelle. Toisin sanoen, nainen ei saa edes harkita seurustelua työttömän kanssa koska työtön voisi jäädä naisen elätettäväksi. Sehän on silloin naisen oma vika kun suostui olemaan tekemisissä työttömän kanssa.

• Pitäiskö sääliä?
        kiltti mies. kirjoitti:

Et sinä mikään kiltti, tai ainakaan erityisen kiltti ole. Olet vain sellainen saamaton nysväke, joka ei käy missään, eikä tee mitään. Vai miten sinun päiväsi kuluvat? Netissä valittaen? Kuka sellaista jaksaisi päivää pidempää katsella?

Käyt jopa tuolla perheväkivalta-palstalla ilkkumassa naisia, jotka elävät vaikeassa tilanteessa ja kärsivät. Se kertoo ettet ole kiltti, vaan kostonhimoinen, vahingoniloinen ja pahantahtoinen. Ei pelkästään se ettei ryyppää tai hakkaa tee kenestäkään erityisen kilttiä. Suurin osa ihan tavallisista miehistä ei ole juoppoja naisenhakkaajia.

Ei kotona nysvääminen tee kenestäkään kilttiä, tai välillä hauskan pitäminen kenestäkään kelvotonta.

Jotenkin niin ristiriitaista että sinä päivästä toiseen kirjoittelet täällä noita marttyyrimaisia naiset ei tykkää musta, voi voi -viestejäsi, mutta sitten töksäyttelet naisille että oma vikanne, kärsikää.

Tiedätkö mikä minua on alusta asti häirinnyt eniten sinun kirjoituksissasi? No se jatkuva valittaminen. Ihan tauotonta. Ei positiivisuuden pilkahdustakaan. Onhan se kurjaa jos on kurjaa, mutta voin rehellisesti sanoa, että minä en ainakaan kiinnostuisi mistään umpinegatiivisesta valittajamiehestä. Olen pari sellaista nähnyt, enkä enää sellaista riippakiveä vaivoikseni ota. Kaikki oli aina huonosti ja tappiomieliala päällä ennen kuin oli edes yrittänyt. Enmä osaa, ei se kuitenkaan onnistu. Vähitellen huomasi, että alkaa itsekin muuttumaan negatiiviseksi pessimistiksi, kun se toisen jatkuva valittaminen ja mökötys tarttui. Ei kiitos enää, haluan olla oma pirteä itseni. Pessimistit ja mököttäjät voivat olla vaikka keskenään ja ruikuttaa maailman kamaluutta.

• 15+3
        Pitäiskö sääliä? kirjoitti:

Et sinä mikään kiltti, tai ainakaan erityisen kiltti ole. Olet vain sellainen saamaton nysväke, joka ei käy missään, eikä tee mitään. Vai miten sinun päiväsi kuluvat? Netissä valittaen? Kuka sellaista jaksaisi päivää pidempää katsella?

Käyt jopa tuolla perheväkivalta-palstalla ilkkumassa naisia, jotka elävät vaikeassa tilanteessa ja kärsivät. Se kertoo ettet ole kiltti, vaan kostonhimoinen, vahingoniloinen ja pahantahtoinen. Ei pelkästään se ettei ryyppää tai hakkaa tee kenestäkään erityisen kilttiä. Suurin osa ihan tavallisista miehistä ei ole juoppoja naisenhakkaajia.

Ei kotona nysvääminen tee kenestäkään kilttiä, tai välillä hauskan pitäminen kenestäkään kelvotonta.

Jotenkin niin ristiriitaista että sinä päivästä toiseen kirjoittelet täällä noita marttyyrimaisia naiset ei tykkää musta, voi voi -viestejäsi, mutta sitten töksäyttelet naisille että oma vikanne, kärsikää.

Tiedätkö mikä minua on alusta asti häirinnyt eniten sinun kirjoituksissasi? No se jatkuva valittaminen. Ihan tauotonta. Ei positiivisuuden pilkahdustakaan. Onhan se kurjaa jos on kurjaa, mutta voin rehellisesti sanoa, että minä en ainakaan kiinnostuisi mistään umpinegatiivisesta valittajamiehestä. Olen pari sellaista nähnyt, enkä enää sellaista riippakiveä vaivoikseni ota. Kaikki oli aina huonosti ja tappiomieliala päällä ennen kuin oli edes yrittänyt. Enmä osaa, ei se kuitenkaan onnistu. Vähitellen huomasi, että alkaa itsekin muuttumaan negatiiviseksi pessimistiksi, kun se toisen jatkuva valittaminen ja mökötys tarttui. Ei kiitos enää, haluan olla oma pirteä itseni. Pessimistit ja mököttäjät voivat olla vaikka keskenään ja ruikuttaa maailman kamaluutta.

Kun ei pysty antamaan kuin yhden plussan niin pitää toinen antaa näin kehumalla tuota kirjoitusta.

i.like.you on surullinen tapaus. Yhtäältä häntä säälii, mutta toisaalta tuo katkeruus ja naisviha hyvin äkkiä saa unohtamaan säälin.

( i.like.you = kiltti mies = ruma mies = läski mies = lukemattomat muut nimimerkit = lyhyt eli alle 170 cm pitkä, pikkuisen ylipainoinen, työtön, kuntosalilla käyvä ja pyöräilevä raumalainen omasta mielestään ruma mutta kiltti mies, jonka juopolla veljellä riittää naisia ja jonka mielestä sen takia kaikki naiset haluavat renttumiehen)

• kiltti mies.
        huomautus... kirjoitti:

Ainut joka on vihjannut sinulla olevan mielenterveys- ja alkoholiongelma olet sinä itse. Kukaan muu ei ole siitä puhunut.

Oikeasti kunnon mies ottaisi itse työttömyyden puheeksi jo tuossa olen-täydellinen-mies -puheessa. Työttömyys ei ole mikään hyvä asia. Mutta ilmeisesti sinun kohdallasi sitä ei saa pitää negatiivisena juttuna. Kun taas muiden viat ja ongelmat ovat anteeksiantamattomia.

"Monet naiset ovat itse kertoneet että niiden mies on väkivaltainen ja nainen ei ole eronnut vaikka on tilaisuus ollut. Sehän on silloin naisen oma vika jos on saanut turpaan. "

Tuon logiikan mukaan nainen ansaitseekin kärsiä jos antaa tilaisuuden epätäydelliselle miehelle. Toisin sanoen, nainen ei saa edes harkita seurustelua työttömän kanssa koska työtön voisi jäädä naisen elätettäväksi. Sehän on silloin naisen oma vika kun suostui olemaan tekemisissä työttömän kanssa.

Mua ei elätä kukaan muu kuin mitä itse. En ole sanonut olevani mielenterveys ongelmainen ja alkoholi ongelmaa mulla ei tosiaan ole. Juon ehkä 10 olutta 2 kk välein ja jos se on susta ongelma niin olkoon.

• huomautus...
        kiltti mies. kirjoitti:

Mua ei elätä kukaan muu kuin mitä itse. En ole sanonut olevani mielenterveys ongelmainen ja alkoholi ongelmaa mulla ei tosiaan ole. Juon ehkä 10 olutta 2 kk välein ja jos se on susta ongelma niin olkoon.

Kommenteissasi ei ole mitään järkeä.

• kiltti mies. kirjoitti:

"Eiks työtön voi olla kunnollinen?" Kyllä voi olla, mutta kun 20 vuotta elätti työtä vieroksuvaa aviomiestä, joka "haki" töitä, mutta aina sellaisia, joihin ei taidot riittäneet, jotta varmasti tuli se "Ei kiitos"-kirje. Eli en enää koskaan aio edes seurustella työttömän kanssa, yksi kerta riitti.

• joku.
        Anna-Irmeli kirjoitti:

"Eiks työtön voi olla kunnollinen?" Kyllä voi olla, mutta kun 20 vuotta elätti työtä vieroksuvaa aviomiestä, joka "haki" töitä, mutta aina sellaisia, joihin ei taidot riittäneet, jotta varmasti tuli se "Ei kiitos"-kirje. Eli en enää koskaan aio edes seurustella työttömän kanssa, yksi kerta riitti.

miksi olit sen kanssa 20 vuotta. Olisit eronnut jo 17 vuotta sitten. Ihan omaa tyhmyyttäsi tuhlasit 20 vuotta. Se vaan et vaikka mies olis töissäkin niin ei kelpaa naisille jos mies ei ole komea.

• kiltti mies.
        Pitäiskö sääliä? kirjoitti:

Harmi kun et tunne mua. Muuten voisit mennä kysymään mun ex pomolta et miten mä rakensin sille talon ja pystytin mökin melkein ilmaiseksi kun se mursi selkänsä eikä pystynyt itse rakentamaan. Joten en mä nyt ihan saamaton ole.
        Olen rakentanut ja rempannut muille vähän kaikkea ilmaiseksi kun luulin et ahkeruudella mut palkitaan kunnon työpaikalla. Joten olet varmana oikeessa et olen saamaton ja laiska.

• naisihminen
        huomautus... kirjoitti:

Kommenteissasi ei ole mitään järkeä.

Samaa mieltä edellisen nimimerkin kanssa.

"Ei naiset vaistoa mitään kun naiset ei ole tavannut mua edes."

Kyllä muuten vaistoamme. Pidätkö meitä tosiaan noin tyhminä, ettemme näe, miten katkeruus ja halveksunta toisia kohtaan oikein huokuvat jokaisesta kirjoituksestasi?

• yoda.
        naisihminen kirjoitti:

Samaa mieltä edellisen nimimerkin kanssa.

"Ei naiset vaistoa mitään kun naiset ei ole tavannut mua edes."

Kyllä muuten vaistoamme. Pidätkö meitä tosiaan noin tyhminä, ettemme näe, miten katkeruus ja halveksunta toisia kohtaan oikein huokuvat jokaisesta kirjoituksestasi?

Sä oot varmaan Jedi mestari kun vaistoot ilman tapaamista tuollaisia.

• naisihminen
        yoda. kirjoitti:

Sä oot varmaan Jedi mestari kun vaistoot ilman tapaamista tuollaisia.

No se ei mitään jedimestaria tarvitse, vaan lukutaitoa. Jos ihminen suoltaa jatkuvasti näppikseltään pelkkää katkeraa soopaa, niin kyllä siitä vähäisemmälläkin ajattelukyvyllä varustettu ihminen tekee tiettyjä johtopäätöksiä.

• +50

Minä haluan mukavan miehen, en mitään öykkäriä enkä parisuhteessa olevaa!!
      Vaan se on vaan niin ettei sellaista näy löytyvän, ne ns. tavis miehet hakevat sitä missimittaista, sporttista naista, vaikka profiilissaan puhuvatkin hakevansa tavallista suomalaista naista, jolla saa niitä kilojakin olla eikä ulkonäkö ole tärkeintä, vaan persoona.
      Katin hännät... sanonpahan vaan

• tsib

Minä halusin ja otin mukavan, kiltin ja rehdin miehen :) Tiesin ensitapaamisella että hän on se oikea. Rauhallinen ja vakaa, luotettava mies.

Vikansa on tietty hänessäkin, niinkuin meissä kaikissa, mutta mitäpä niistä :)

• true.

Mukava tai ei niin komea pitää olla. Naiset sietää juoppooutta ja väkivaltaa jos mies on vaan komea. Ainakin naisten omien puheiden perusteella. Kivan miehen kanssa naiset ei kehtaa kävellä julkisesti jos mies on ruma.

• Saman huomannut. Joo täällä naiset todistelee että eivät halua renttua miestä ja mukava mies kelpaa, todellisuus on valitettavasti aivan toinen.

• huomautus...

Täällä miehet todistelevat olevansa mukavia ja kunnollisia, todellisuus on valitettavasti aivan toinen.

• joku.
        huomautus... kirjoitti:

Täällä miehet todistelevat olevansa mukavia ja kunnollisia, todellisuus on valitettavasti aivan toinen.

Et sinä todellisuudesa tunne näitä miehiä. Oman mielipiteen sanominen ei tarkoita ettei olis kunnollinen. Naiset tekee oman johtopäätöksen yleensä ulkonäön perusteella ja sitten pettyvät kun mies onkin joku narkkari. Täällä ne sitten kirjoittaa et kaikki kiltit on narkkari juoppoja.

• huomautus...
        joku. kirjoitti:

Et sinä todellisuudesa tunne näitä miehiä. Oman mielipiteen sanominen ei tarkoita ettei olis kunnollinen. Naiset tekee oman johtopäätöksen yleensä ulkonäön perusteella ja sitten pettyvät kun mies onkin joku narkkari. Täällä ne sitten kirjoittaa et kaikki kiltit on narkkari juoppoja.

Kyllä tunnen. Näkyyhän se katkerasta ja vihamielisestä tekstistä, mitä lajia ovat.

Miellyttävä ulkonäkö ei tee kenestäkään narkkaria. Kokemukseni mukaan miellyttävän näköiset ihmiset ovat yleensä miellyttäviä muutenkin.

• mähaluan

Mä haluan miehen, joka saa mut nauramaan, johon voin luottaa ja jonka seurassa voin olla oma itseni kaikkine vikoineni ja puutteineni. Bonusta olisi, jos hän olisi komia ja saisi heti mun sukat pyörimään jaloissa. Muhun ei vetoa öykkärimäinen käytös eikä väkivaltaisuus.

Mä haluaisin kuitenkin tietää, mikä tekee miesten mielestä miehestä kiltin ja rehdin? Voiko mies olla kiltti olematta nössö?

• minä

Kivannäköinen rehti tavallinen mies kelpaa ja työtttömiä on niin paljon nykypv että pitää katsoa tarkemmin,onko se kestänyt kauan,mistä syystä,hakeeko eteenpäin elämässä,ettei ole antanut periksi..........ulkonäkö..no siisti kiva normi miehen tukka,ei kaljua,pitempi kuin minä, semmonen aika normi,ei missään nimessä mitään ns komeaa mahtailijaa.....kuka jaksaa......

• 4w5hff

Nimimerkki "Pitäiskö sääliä?" kirjoittikin kaiken mitä tähän ketjuun tarvitsee kirjoittaa.

Et sinä mikään mukava, kiltti tai kunnollinen ole.
      Olet vain saamaton nysväke.

• 10+9

Nämä "kiltit miehet", jotka valittavat kelpaamattomuudestaan, voisivat mennä tänään alkuillasta läheiseen markettiin katselemaan niitä kolkyt pariskuntia, joita siellä on liikkeellä. Huomaisivat, että suurin osa heistä on ihan tavallisia pulliaisia, ja että ihan tavalliset mukavat lökäpöksymiehet, joita ei ole komeudella pilattu, siellä kulkevat vaimonsa tai tyttöystävänsä kanssa.

Mutta ei. Ei voi kun pitää vahdata niitä teiniprinsessoja tai lähipubin asiakaskuntaa, ja tehdä niistä sitten johtopäätöksiä naisten käyttäytymisestä

• putkimies.

Provoilu on kivaa. On paljon miehiä jotka käy töissä mut ei ole koskaan edes naista kädestä pitänyt koska ulkonäkö ei miellytä naisia. Se vaan on niin et ulkonäkö on se johon nainen kiinnittää huomion ekana ja jos se ei miellytä niin ei ole mitään mahiksia tutustumiseen.

• 20+6

NO ON KAI SE ITSESTÄÄNSELVÄÄ, ETTÄ IHMINEN HALUAA PARISUHTEESEEN SELLAISEN MIEHEN/NAISEN KANSSA, JOKA MIELLYTTÄÄ HÄNEN SILMÄÄNSÄ.

Niin sinäkin haluat. Ja joka ikinen mies ja nainen, joka solmii parisuhteen omasta vapaasta tahdostaan (eikä joudu menemään järjestettyyn avioliittoon).

En tajua miten se voi olla noin vaikea ymmärtää.

Jos miehen ulkonäkö ei miellytä minua => en halua seksiä ja läheisyyttä hänen kanssaan => en tietenkään ryhdy hänen kanssaan parisuhteeseen. Et sinäkään ryhtyisi sellaisen naisen kanssa, jota et halua seksuaalisesti.

Se, mikä kenenkin silmää miellyttää, on yksilöllistä. Tietyn tyyppiset miehet miellyttävät useampien naisten silmää, ihan kuten useimmat miehet tykkäävät tietynlaisista naisista. Me muut joudumme etsimään pitempään löytääksemme sen, joka miellyttää juuri meidän silmäämme ja jonka silmää me miellytämme.

mutta jos nyt tosiaan menisit sinne lähikauppaan tai markettiin tänään ja katsoisit ihan omin silmin niin huomaisit, että ihan tavalliset tallaajat ovat löytäneet toisensa. Sieltä voisit löytää itsekin jonkun paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin spämmäämällä näitä juttujasi 24/7 netissä.

oikeasti en kyllä usko että naista edes haluat. Haluat istua koneella ja trollata eri palstoilla.

• putkimies
        20+6 kirjoitti:

NO ON KAI SE ITSESTÄÄNSELVÄÄ, ETTÄ IHMINEN HALUAA PARISUHTEESEEN SELLAISEN MIEHEN/NAISEN KANSSA, JOKA MIELLYTTÄÄ HÄNEN SILMÄÄNSÄ.

Niin sinäkin haluat. Ja joka ikinen mies ja nainen, joka solmii parisuhteen omasta vapaasta tahdostaan (eikä joudu menemään järjestettyyn avioliittoon).

En tajua miten se voi olla noin vaikea ymmärtää.

Jos miehen ulkonäkö ei miellytä minua => en halua seksiä ja läheisyyttä hänen kanssaan => en tietenkään ryhdy hänen kanssaan parisuhteeseen. Et sinäkään ryhtyisi sellaisen naisen kanssa, jota et halua seksuaalisesti.

Se, mikä kenenkin silmää miellyttää, on yksilöllistä. Tietyn tyyppiset miehet miellyttävät useampien naisten silmää, ihan kuten useimmat miehet tykkäävät tietynlaisista naisista. Me muut joudumme etsimään pitempään löytääksemme sen, joka miellyttää juuri meidän silmäämme ja jonka silmää me miellytämme.

mutta jos nyt tosiaan menisit sinne lähikauppaan tai markettiin tänään ja katsoisit ihan omin silmin niin huomaisit, että ihan tavalliset tallaajat ovat löytäneet toisensa. Sieltä voisit löytää itsekin jonkun paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin spämmäämällä näitä juttujasi 24/7 netissä.

oikeasti en kyllä usko että naista edes haluat. Haluat istua koneella ja trollata eri palstoilla.

Ai mää vai.? En halua mitään naista elämääni. Miksi pilaisin elämäni hommaamalla naisen? Mulla on työ, rahaa ja harrastus. En mä muuta tarvitse.

• 9+17

Minä tutustuin netissä ihan mieheen ja pikaisesti sovittiin treffit. Tavattiin sitten huoltoasemalla kun välimatkaa oli jonkun verran ja mentiin kahville. Mies oli ihan suht komeakin, oli omakotitalo ja kiva auto - ajattelin tavatessa ettei hassumpaa, tämähän vaikuttaa hyvältä tähän asti.

Eka 10 minuttia puhuttiin niitä näitä kahvikupin ääressä, small talkia ja sitten alkoi se valitus. Mies puhui seuraavan tunnin yksinpuhelua eksistään, mikä kenessäkin oli ollut vikana. Nyökyttelin sopivassa kohtaa, että ahaa ai vai niin.

Emme tavanneet toista kertaa. Yhden haukkumatekstarin sain perääni että mikä luulen olevani kun en enää suostu tapaamaan ja että minulla on jo tietysti toinen jne jne. En vastannut.

Odotan ehdottomasti mieheltä positiivista asennetta elämään ja huumorintajua, ei kukaan jaksa marisijan kanssa.

• Mi€s...

Ei s**tana, pyydän anteeksi kaikkien meidän kunnollisten miesten puolesta.
        Tuollaiset sitten saavat naisen treffeille, ja moni kunnollinen toteaa että olkoot, ei oo nettitreffit meitä varten.

• siouhdoifsd

Ei varmaan olis vaatinut paljoa sanoa suoraan, että kukaan nainen ei halua kuulla juttua eksistä.

• 44edftuijgfhj

Yleensä kunnollinen tai kiltti tarkoittaa myöskin tylsää, ja harva sellaista haluaa.

• -M-

Niinhän se on että kaikista perushyveistä on tullut ikäänkuin välttämättömyyksiä ja vaikutus tehdään ihan muilla asioilla. Sitten ne muut asiat nousevat naisten mielessä päällimmäiseksi ja siinä vaiheessa ne perushyveetkin unohtuvat. Sitten sitä ollaankin jo jonkun Tauskin hakattavana.

• huomautus...

Mistäs sitten johtuu se, ettei tuttavapiirissäni ole ainuttakaan naista jolla olisi väkivaltainen mies? Ei myöskään ole ketään joka olisi niin kömpelö, että törmäilee usein oviin tai kompastuu portaissa vähän väliä.

• Miepä vaan

Miepä haluaisin kunnollisen, mukavan, rehdin ja turvallisen miehen.
      Joka tykkäisi liikkua luonnossa, tehdä asioita myös yhdessä, joka vähän puhuisi ja pussaisikin. Jolle koti on tärkeä paikka ja aina ei tarvitsisi olla menossa, vaan voisi rauhoittua kahdelleenkin: hyvää ruokaa ja yhdessäoloa. Läheisyyttä ja hellyyttä.

• topi.

Olen kuullut että kiltti mies on oikeesti narkkari. Aina yhdes baaris viikonloppuisin käy.

• sanon vaan

Täällä on hyvä haukkua toisia mut kukaan ei uskalla päin näköä mitään sanoa. Ihan kuin teininä jossain nurkan takana kun muut puhuivat toisista pas.kaa selän takana. Eihän tää meininki ole niistä ajoista muuttunut.

• henki lähtee

Täällä voi sanoa mitä vaan ja haukkua ketä vaan. Siitä ei koskaan joudu vastuuseen. On tä suomen laki sen verran löysä.

• mies kysyy

"Miepä vaan", mistä olet ja mitäikäluokkaa edustat?

Moni mies olisi kaltaisestasi, siis sinustakin, kiinnostunut.

• Kunnollinen mies

Aloittajalle voisin sanoa, että puhut paskaa! Naisille kelpaa erittäin hyvin mukava, kunnnollinen ja rehellinen mies. On ihan omakohtaisia kokemuksia. En ole komea enkä koulutettu enkä myöskään varakas, mutta kun naisiin olen tutustunut, niin vientiä olisi ollut enemmänkin.

En ole koskaan ollut hyvä lähestymään naisia livenä, mutta netin kautta kontakteja on siunaantunut aikoinaan useampiakin. Siis sellaisia, joita nainen olisi halunnut viedä pitemmälle. Nyt olen sellaisen naisen kanssa, joka haluaa ja minä haluan.

Myönnän kyllä, että teen ehkä liikaakin naisten eteen, se tuntuu passivoittavan heitä. Vaan jos kumppanissa on muuten asiat kohdillaan, niin miksi en tekisi ja pitäisi häntä tyytyväisenä?

• Eräs mies

Putkimies on ihan oikeassa. Jos ulkonäkö ei naisia miellytä niin ei ole mitään mahdollisuuksia. Olen selvästi laittanut profiiliini että jos viestisi on se että haluat nähdä pelkästään kuvan niin voit suoraan siirtyä seuraavaan profiiliin, niin ei, silti tulee näitä viestejä, voi saatana että osaa ottaa päähän. Missä helvetissä se vika on? Lukutaidossa? Vai luetun ymmärtämisessä?. Haluan tuolla maininnalla nähdä sen kuka on kiinnostunut muustakin kuin ulkonäöstä, kyllä aika vähäistä on.
      Se ulkoinen kauneus vain on valitettavasti katoavaista, kaikki me rupsahdetaan, toiset ennemmin, toiset vähän myöhemmin.

• skapsdakåpssp

Ihan höpö-höpöä, naiset eivät hae öykkäreitä. Sama kun tekisin yleistyksen, että miehet hakevat bimboja.

• vajaakki

Mukavuus on ulkopuolisen ihmisen kokemus. En minä voi itsestäni mitään adjektiivia sanoa.

Sitäpaitti. Miehen ja naisen välilläkin asiat on erilaisia.

En voi sanoa itsestäni muuta kuin oman vajaakkiuteni.

• tarkastaja3

Eli hyvin käy tämän ketjun naisten vastauksista ilmi, että mukava, kiltti, rehellinen mies on naisten mielestä pelkkä tylsä nyhväke. Tämä juuri oli aloittajan pointti. Hienoa nähdä että naiset ovat samaa mieltä aloittajan kanssa.

• ei kunnollista

Tämä aloitus on sellaista henkistä öykkäröintiä. Katkeruus ei tee ihmisestä mukavaa. Kunnollinen ja rehti mies keskittyy omien asioidensa hoitoon eikä syyllistä muita siitä, ettei hänellä ole parisuhdetta. Lapsellista marinaa.

• jukkis671

Mitä 'kiltti' tarkoittaa.
        Kiltti ja hyväksikäytettävä ei ole sama asia, se ei tee kenestäkään kilttiä, jos antaa toisten teettää itsellään omat työnsä, tai antaa rahaa jollekin, vaikka tietää että ikinä ei saa mitään takaisin.
        Mun mielestä kiltti on se, joka kohtelee muita ihmisiä hyvin ja tasapuolisesti, eikä nuole kenenkään takamusta arvon, aseman tai rikkauden perusteella.
        Kiltti ei käytä toisia hyväkseen, eikä puhu toisista ihmisistä negatiivisia asioita selän takana. Kiltti voi silti sanoa vaikka pomolleen, että työkaveri ei tee töitään kunnolla, kunhan on sanonut sen myös suoraan työkaverilleen.

Kiltti ei luokittele ihmisiä hyviksi tai pahoiksi yleistyksillä, eli kiltille on ihan sama, onko kyseessä ulkomaalainen, homo, vammainen, mustalainen tai mikä tahansa, ratkaisevaa on vain se, mitä kukin yksilö tekee ja miten toimii.

Kiltti ei ole siis sama kuin tyhmä, kiltti puolustautuu vääryyksiä ja epäoikeudenmukaisuutta vastaan, eikä hyväksy kenenkään muunkaan osalta toisten hyväksikäyttöä kuten palveluita ilman vastapalvelusta, elättinä olemista ilman elättäjän omaa tahtoa (esim. työn vieroksuntaa)

Pidän itseäni kilttinä, rauhallisena ja positiivisena ihmisenä. Ulkonäkökin on jo mennyt lihomisen ja kaljuuntumisen myötä. Silti en missään tapauksessa allekirjoita sitä, etteikö kiltille olisi tarjontaa, paljon enemmän sitä on ollut kuin nuorena ja komeana oli, kun ei vielä ollu ujolla pojalla oikein keskustelutaitoja.

Jos en nuorena olis pakottanut ujoa minääni joka tilanteessa puhumaan, olisin varmaan vieläkin se keskustelukyvytön mies, ja varmasti ilman naista. Onneksi sillon ei ollut nettiä, ei voinut kirjotella pitkään harkittua tekstiä, vaan oli pakko laittaa itsensä peliin puhumalla.

• huomautus...
        jukkis671 kirjoitti:

Kiltti ja hyväksikäytettävä ei ole sama asia, se ei tee kenestäkään kilttiä, jos antaa toisten teettää itsellään omat työnsä, tai antaa rahaa jollekin, vaikka tietää että ikinä ei saa mitään takaisin.
        Mun mielestä kiltti on se, joka kohtelee muita ihmisiä hyvin ja tasapuolisesti, eikä nuole kenenkään takamusta arvon, aseman tai rikkauden perusteella.
        Kiltti ei käytä toisia hyväkseen, eikä puhu toisista ihmisistä negatiivisia asioita selän takana. Kiltti voi silti sanoa vaikka pomolleen, että työkaveri ei tee töitään kunnolla, kunhan on sanonut sen myös suoraan työkaverilleen.

Kiltti ei luokittele ihmisiä hyviksi tai pahoiksi yleistyksillä, eli kiltille on ihan sama, onko kyseessä ulkomaalainen, homo, vammainen, mustalainen tai mikä tahansa, ratkaisevaa on vain se, mitä kukin yksilö tekee ja miten toimii.

Kiltti ei ole siis sama kuin tyhmä, kiltti puolustautuu vääryyksiä ja epäoikeudenmukaisuutta vastaan, eikä hyväksy kenenkään muunkaan osalta toisten hyväksikäyttöä kuten palveluita ilman vastapalvelusta, elättinä olemista ilman elättäjän omaa tahtoa (esim. työn vieroksuntaa)

Pidän itseäni kilttinä, rauhallisena ja positiivisena ihmisenä. Ulkonäkökin on jo mennyt lihomisen ja kaljuuntumisen myötä. Silti en missään tapauksessa allekirjoita sitä, etteikö kiltille olisi tarjontaa, paljon enemmän sitä on ollut kuin nuorena ja komeana oli, kun ei vielä ollu ujolla pojalla oikein keskustelutaitoja.

Jos en nuorena olis pakottanut ujoa minääni joka tilanteessa puhumaan, olisin varmaan vieläkin se keskustelukyvytön mies, ja varmasti ilman naista. Onneksi sillon ei ollut nettiä, ei voinut kirjotella pitkään harkittua tekstiä, vaan oli pakko laittaa itsensä peliin puhumalla.

No kylläpä oli "kiltin" määritelmään mahdutettu jokseenkin kaikki positiiviset ominaisuudet mitä ihmisellä voi olla.

• kiltteys
        jukkis671 kirjoitti:

Löytyykö vapaita jukkis671, ajattelin tuota tekstiä, olet varmaankin kiltti ja omit nuo kaikki mitä kirjoitit kiltteydestä ??

• MMDU

Heh, minä just olen etsimässä mkavaa miestä, mutta ei ole tullut vastaan. Kaikki miehet vain haluavat sitä yhtä asiaa, jos e isaa niin ei sitten kelpaa. Ihme, jos mukavia miehiä on olemassakaan...

• harju6

Ei se tällä ikää ole naisen jalkojen väli tärkein. Ei haittaa, vaikkei nainen riisu pöksyjä. Kunhan olis juttu- ja reissukaveri. Saunassakin voin käydä yksin, Taitaa vähemmän olla rauhallisille miehille kysyntää. Jo kerran eronneille. Minä olen Oulussa tympääntynyt hakemaan naiskaveria. Muutan pohjoisemmaksi asumaan. Siellä on luonnollisia ihmisiä. Ja tykkään liikkua luonnossa. Löytyy vielä hän, jolla on samoja harrastuksia. Ei kiinnosta kuppilat.

• höpöhöpö....

Taidat etsiä vain pelimiehiä. Vastaas on tullu varmaan vaikka miten paljon mukavia miehiä, mutta eihän ne kelpaa.
      Jajoo mukava mies ei tarkoita sitä, että mies haluaa elää selibaatissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe