Olen vuonna-00 syntynyt tyttö, joka haluaisi nettikaverin vai mikä sähköposti-kamu se onkaan :D Mieluusti ikäluokkaa 12-15, mutta ei toki haittaa vaikka olisi vähän nuorempi tai vanhempi. Ja voi olla tyttö tai poika, sillä ei ole väliä. Itse tykkään hulluna animeista, mangoista (manga-sarjoista, en tarkoittanut hedelmää), japanista, japanilaista ja korealaisesta musiikista ja peleista ja kaikesta mahollisesta joka liittyy noihin edellä mainittuihin juttuihin :DD Cosplayta en tosin harrasta haluaisin kyllä, mutta liian kallista minun ikäiselle (joka ei osaa säästä muuhun kuin animeihin ja peleihin, jos niihinkään :DD). Ja jos kiinnostuit vastaa tähän viestiketjuun, niin voin antaa sähköpostinikin.
Haluaisin sähköposti kaverin... (lue lisää niin tiedät enemmän)
JaChan_AnimeLover
4
106
Vastaukset
Eipä nähtävästi ole vielä natsannut, kun ei ole kukaan vaivautunut vastaamaankaan. :D Mutta etköhän sä vielä jonkinlaisen, samanhenkisen kaverin/kavereita saa. :)
- usagi5an
Mie voisin kyllä postitella sun kaa :) oon iha just 17, mutta liekö haittaavan? x) Ja sitä paitsi, cossata voi myös low budgetilla, niikö mie teen :D
- Pullip tyttö
Omistatko pullipin :))
- 13v tyttö
Omistatko myös pullipin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854