Asiallista keskustelua?

hierottava69

Niin tuolla on tullutkin kyselyä sekä mies- että naishierojille siitä että ajattelevatko seksiä hierotessa. Täytyy todeta itse naisasiakkaana että kyllä se hieronta voi tuntua kaikkea muuta kuin eroottiselta - riippuen hierojasta, eli silloin ei tunne mitään fiboja sitä hierojaa kohtaan,
Mutta jos se hieroja (on sitten mies tahi nainen) tuntuu sellaiselta olemukseltaan mikä kiinnostaa, niin kyllä se hieronta voi tuntua hyvinkin nautinnolliselta ja se menee siinnä rajalla onko se eroottista vai ei.
Hyvän hierojan löydettyäni en siitä haluaisi luopua, aika säälittävää että sellaista kosketusta mitä haluaisi (ilman seksiä ja varsinaista yhdyntää) saa vain hierojalta ja pelkän sen rentoutumisen ja nautinnon takia käyn siellä kolmen viikon välein. (No tietty myös ammatin tuoman jumien takia.) Tunti tai puolitoista täydellistä rentoutumista ja hyvää oloa auttaa jaksamaan sen seuraavat kolme viikkoa uutta hierontatuokiota odottaessa.
Vaikka sille kumppanille miten sanoisi tai yrittäisi opastaa millaisesta kosketuksesta pitää ja tykkää - se ei vaan toimi. Ja niin että saa olla täysin vain vastaanottavana osapuolena. Oman kumppanin kanssa harrastetaan sitä seksiä (onhan sekin nautinnollista) mutta kyllä se hierojalla käynti joskus antaa paljon enemmän kerta kolmeen viikkoon kuin vastaavasti seksi kumppanin kanssa kolmesti viikossa. Mutta kaikkea ei aina saa samassa paketissa, ikävä kyllä.

0

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
        Ikävä
        213
        1752
      2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
        Ikävä
        141
        1465
      3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
        Ikävä
        76
        1313
      4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
        Ikävä
        54
        1183
      5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        74
        1085
      6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        8
        1072
      7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        109
        1009
      8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
        Ikävä
        55
        980
      9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
        Ikävä
        53
        880
      10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
        Ikävä
        82
        850
      Aihe