Etsin siis Suomalaisia pelaajia tuohon peliin.
On sitä tullut pelattua välillä enempi ja välillä vähempi, mutta työkaverin kanssa ollaan pelattu tiiminä mutta meitä ei ole kuin kaksi. Olen pelannut sitä skypen kautta, mutta onhan siellä se omakin järjestelmä. Viimeksi löysin kyllä pelaajia mutta alkoivat heti ampumaan omia joten sellaista en katsele.
Tunnus siellä on ZippoFinland. Pelaan kylläkin vain Arcadea tällä hetkellä mutta voisihan noita muitakin testata.
War Thunder pelaajia
M27tku
1
176
Vastaukset
- Corakari
Kiinnostaa lähinnä lentokoneiden ohjattavuuteen liittyvät kysymykset. Lentokokemukseni noin 1000 lentoa mm purjekoneila, myös moput, ultrat. Skypenimeni = kari.lautala1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329