Pitkäkarvainen kääpiömäyräkoirani etsii ainakin syksyn ajaksi hoitopaikkaa itselleen. Aikani ei riitä tarpeeksi hänen kanssaan olemiseen opiskelun ja töiden takia. En kumminkaan halua luopua koirasta kokonaan. Etsiskelisin perhettä/ihmistä pääkaupunkiseudulta, jotta voisin viedä ja hakea koiraa. Tämä on tilaisuus niille ketkä haluavat koiran seuraa, mutta eivät kumminkaan omaa koiraa :)
Ihana kääpimäyräkoira etsii hoitopaikkaa syksylle!
ann18
4
176
Vastaukset
- ultsi2
Hei
Onko koirasi uros vai naaras?Minkä ikäinen? - ann18
Moikka! Juuri tullut vuosi täyteen ja uros on.
- ultsi2
Mulla reilu 2v uros, tulisivatkohan toimeen? Pitäis tavata ja kattoo. Asutteko Hesassa?
- Ann18
ultsi2 kirjoitti:
Mulla reilu 2v uros, tulisivatkohan toimeen? Pitäis tavata ja kattoo. Asutteko Hesassa?
Joo kuulostaa hyvältä! Asutaan helsingissä, länsi-pasilassa :)Mun sähköposti on Anniiz_1@hotmail.com jos kirjoitellaan mielummin siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657