Miten tehdään fritsu? :D Joo tiiän et se on lapsellista mut haluaisin silti oppia sen ;)
Fritsu
8
1290
Vastaukset
- Tyhmempi
Kysy ensin kumppanilta, että saatko jättää hänen ihoonsa sellaisen pienen mustelman. Imet voimakkaasti yhdestä kohtaa hetken aikaa, voit myös tehostaa näykkimällä kevyesti huulilla tai hampailla. Kipua ei ole tarkoitus tuottaa. Jonkin ajan päästä pitäisi olla fritsu iholla, koska veri on syöksynyt ihon pinnalle. Fritsu on itseasiassa veren joutumista ylempien ihokerrosten väliin. Ihoa katsellessa se näyttää pieneltä mustelmalta. Vaaratonta on, mutta kestää muutamasta päivästä 3 viikkoon mennä pois.
- mikkihiiri4
Imet vain lujaa niin tulee.....FRITSU :)
- kokeileppa
koikeile omaan käteen:D
- liimajake
imurilla saa hyvän
- imuja
vaan pieneltä alueelta"ei koko suulla"
- harjotustekeemestar
fritsut on rumia. Mutta omaan käteen on hyvä harjotella ;)
- lallipelle
Emmäkää oikee tykkää fritsuist...se näyttää ku ois tiejyrän alle jääny jos niit on paljo ;D mut tuntuuks se hyväl siit jolle tehään?
- Tyhmempi
Mieheni on joskus tehny kaulaani fritsuja, ja kyllä se tuntuu hyvältä sen hetken, kun sitä tehdään. Kaulan suuteleminen yleinsäkin tuntuu tosi kivalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706