Nimenhuuto

rygseck

Kuka on selviytynyt kuluvasta kesästä ja on paikalla, nostaa käden ylös ja huutaa HEP =)

Mitä teille kaikille oikein kuuluu ?

42

298

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loma takana ,arki jatkuu. Vaivaisukot nähty. Kerimäen kirkko on tosiaan iso.

• rygseck

Onhan se iso joo ja komia kans =)

Siinäkö Sun loma meni - vai vieläkös on jäljellä ?
        Mulla on vasta edessä kaikki se riemu - vapaapäivää vaan täs viettelen... loppu mäntysuopa, ni keksin tuun tänne kuluttamaan aikaani =)

• rygseck kirjoitti:

Onhan se iso joo ja komia kans =)

Siinäkö Sun loma meni - vai vieläkös on jäljellä ?
        Mulla on vasta edessä kaikki se riemu - vapaapäivää vaan täs viettelen... loppu mäntysuopa, ni keksin tuun tänne kuluttamaan aikaani =)

Loma on eletty tältä kesältä. Leppoisia lomapäiviä sulle ,kunhan alkavat. Älä sit ole yhtä tunnollinen. Viikko lomasta menny niin välilevy pahus meni. Loppu loma meni kipuilles:( Oisko tullu tänne saakka mäntysuopas tuoksu :))Töissä ihmeteltiin kun oli maton pesun tuntua ilmassa.

• rygseck
        Irkka kirjoitti:

Loma on eletty tältä kesältä. Leppoisia lomapäiviä sulle ,kunhan alkavat. Älä sit ole yhtä tunnollinen. Viikko lomasta menny niin välilevy pahus meni. Loppu loma meni kipuilles:( Oisko tullu tänne saakka mäntysuopas tuoksu :))Töissä ihmeteltiin kun oli maton pesun tuntua ilmassa.

Pahus :/
        Tiedän miltä selkäkipu tuntuu... ja että sen piti juur lomalla tapahtua :O

Mä säästelin lomani tuonne syksyyn taas, ehdin nautiskella koko kesän töissä ja sit puolikuolleena nukun ekan lomaviikon ihan koomaunta =)

• Kyllähän kesästä selviytyy, talvi tekee aina tiukkaa. Mitä muuta en tässä elossa vihaa kuin talvea. Viha on inhottava sana, ihan niinkuin talvikin. Suomen kielen rumin sana, talvi. Se on aina selviytymistaistelu.

No joo, mutta nyt on kesä, ihana kesä ja kuuluu pelkkää hyvää. Hunajainen olo, kun on loma ja saa laiskotella luonnon sylissä. Auringonpaisteessa kehrään ja nautin.

Mitä itsellesi kuuluu? :)

Hep..

• rygseck

Ystäväni... et ole ainoa noine talvitunteinesi - silkkaa kidutusta se on minullekin !!

Mut tosiaan... nythän on kesä ja lämmin ja mootorpyörä vie mut tänään kauas =)

Siinä ne kuulumisetkin oikeestaan tuli - ostettiin tosiaan moottoripyörä ja sillä ollaan pyöräilty jo vaikka kuinka ja paljon. Saas kattoo, tuleeko meistä ihan matkalaisia... ja taas on yks syy lisää vihata talvea !

• tuuli

Joo,selvitty on.
      Ensin puri hyttyset paukuroille,nyt hyökkää paarmat ja kun menin niitä karkuun törmäsin kyykäärmeeseen.
      Talvellla puree vain pakkanen :]
      Muuten kesästä nautiskellen. Aamut ovat raikkaita ja valoisia tarpoa töihin.Illat ovat vaan ihania parvekkeella nautiskellen.

• rygseck

Ha ha - joo, ei se kesäkään tosiaan ihan pelkkää auvoa ole =)

Meillä muuten kanssa vieraili kyy - tuli pirulainen ihan tohon rapun eteen, josta sitten mein mammakissa se sai käpäliinsä - ihan sananmukaisesti :O
        No tuli eläinlääkärille asiaa ja kissa voi jälleen hyvin =)

Kärmes tosin löytyi viikon päästä puolikkaana tuolta alapihalta - kissa vissiin totesi että meillä maksetaan potut pottuina :o

Ihana on tää kesä ollu - jatkuis vaan pitkään =)

• HEP! Tosin ei kesästä vielä ole selviydytty, vielä sitä on jäljellä, onneksi.

Ensimmäinen viikko lomasta kohta mennyt ja neljä enää jäljellä. Mitäpäs tässä muuta, mutta sadetta kovasti toivoisin. Niin on kaikki rutikuivaa ja kohta loppuu kasteluvedet, ellei tule taivaalta uutta vettä.

• rygseck

No ollaan selvitty ainaki tähän asti =)

Mä olen kanssa huolestuneena kattellu, miten pihakaivon vesi vaan alenee - perskuta ja kun juur perustin mattopesulan juuri sen kaivon vesiä käyttämään :P

Mitäs ajattelit puuhata lomalla ?

• rygseck kirjoitti:

No ollaan selvitty ainaki tähän asti =)

Mä olen kanssa huolestuneena kattellu, miten pihakaivon vesi vaan alenee - perskuta ja kun juur perustin mattopesulan juuri sen kaivon vesiä käyttämään :P

Mitäs ajattelit puuhata lomalla ?

Meidän kaivon vedellä ei mattoja pestä, jää muuten pesijä itse ilman pesua.

Enpäs ole ajatellut puuhata erityisesti mitään. Katson aina aamulla, mitä tulee mieleen. Puuhaa kyllä riittää, tänään tappelin kirveen ja lapion kanssa jo edesmenneen orapihlaja-aidan juurakoiden kanssa. Vihaan sitä kasvia; miten joku voi haluta sitä pihalleen;)

• mies-vm44

mies-vm56 kuuluu näköjään yhteiskunnan elätteihin koska on pitemmät kesälomat kuin yhteiskunnan työtätekevillä ja sitä pystyssäpitävillä jäsenillä. Lieneekö vielä sairaslomakiintiötkin, jotka saa pitää milloin tykkää. Näitähän näillä kuulemma on. Elleivät ole valehdelleet meille työtätekeville.

Tämä oli vain päätelmä kehumastaan asiasta. Loiset tehkööt itse johtopäätöksensä.

• mies-vm44 kirjoitti:

mies-vm56 kuuluu näköjään yhteiskunnan elätteihin koska on pitemmät kesälomat kuin yhteiskunnan työtätekevillä ja sitä pystyssäpitävillä jäsenillä. Lieneekö vielä sairaslomakiintiötkin, jotka saa pitää milloin tykkää. Näitähän näillä kuulemma on. Elleivät ole valehdelleet meille työtätekeville.

Tämä oli vain päätelmä kehumastaan asiasta. Loiset tehkööt itse johtopäätöksensä.

Ihan vaan tiedoksesi, että töitä tehdän enemmän, paremmin ja vastuuntuntoisemmin, kuin moni muu. Sairauslomallakin oltu viimeksi pari vuotta sitten.
        Kesäloma on normaali neljä viikkoa. Viikon talviloma jäi talvella pitämättä, kun töitä oli paljon. Nyt kesällä on hiljaisempaa. 4 1=5.

Kerrohan vielä ihan omin sanoin, mikä oli se kehumani asia, joka johti moiseen perusteettomaan vittuiluun.

• HEP.. itselles vaan, missäs sitä ollaan oltu ;)
      Selviytyä kesästä.. loma paremmalla eli alkupuolella! Yks kesäteatteri "On kesäyö" Vkoskella katsottuna. Hyvä oli!
      Niin, ja mäntysuopaa käytetty täälläkin tänään, matot loppui kesken. ei suopa :D

• rygseck

Heeeeiii... tossa oli ihan selkee tilaus - sulla loppu matot ja mulla suopa ;D

Nyt tosin sitä suopaa taas piisaa, jos kohta on jokunen mattokin vielä jäljellä...

Mitäs minä - koko syksyn ja talven kirjottelin taas runoja, eikä silloin passaa muuta kirjoittaakaan, kun menee sanat muutenki sekasin ;D

Loma on mukava asia - harmi että se vaan loppuu aina liian pian !
        Omaani on vielä tovi aikaa, mutta kesä on meillä töissä muutoinki aina ihan mukavaa - näkee öisin kulkea, ja ihmiset on paremmalla tuulella - siinä se juju vissiin on =)

Mitäs meinaat loppuloman puuhata - lisää teatteria ??

• rygseck kirjoitti:

Heeeeiii... tossa oli ihan selkee tilaus - sulla loppu matot ja mulla suopa ;D

Nyt tosin sitä suopaa taas piisaa, jos kohta on jokunen mattokin vielä jäljellä...

Mitäs minä - koko syksyn ja talven kirjottelin taas runoja, eikä silloin passaa muuta kirjoittaakaan, kun menee sanat muutenki sekasin ;D

Loma on mukava asia - harmi että se vaan loppuu aina liian pian !
        Omaani on vielä tovi aikaa, mutta kesä on meillä töissä muutoinki aina ihan mukavaa - näkee öisin kulkea, ja ihmiset on paremmalla tuulella - siinä se juju vissiin on =)

Mitäs meinaat loppuloman puuhata - lisää teatteria ??

Oikein arvasit, vähä lisää teatteria :). Pieni reissu... tällaset kun hyvä etukäteen varata on suunniteltu. Muuten tehdä mitä mieleen juolahtaa..
        Ei kannattais jättää kotitöitä rästiin, niitä vähä ollu.
        Jotkui viisaat ne pesee mattonsakin ennen lomaa..oon kuullu... ;D
        Hyvää kesänjatkoa ja tulevaa lomaa sulle! :)

• rygseck
        Sanin kirjoitti:

Oikein arvasit, vähä lisää teatteria :). Pieni reissu... tällaset kun hyvä etukäteen varata on suunniteltu. Muuten tehdä mitä mieleen juolahtaa..
        Ei kannattais jättää kotitöitä rästiin, niitä vähä ollu.
        Jotkui viisaat ne pesee mattonsakin ennen lomaa..oon kuullu... ;D
        Hyvää kesänjatkoa ja tulevaa lomaa sulle! :)

Mun alko tekeen mieli kesäteatteriin... entisessäå kotikunnassa (tossa naapurissa) tuli joka kesä käytyä, parhaina kaks kertaa - elokuussa on siellä aina yksi yönäytös ja sinne piti mennä koko naapuruston voimin =)

Olishan näitä täälläkin - on vaan lähtemisestä kiinni...

Joo-o, mulla on tuolla taas yks pestynä ja yks likoomassa - tulin kaffetauolle täs välissä vaan =)

Lomia Sulle ja ihanaista kesää kaikinpuolin !!

• tomppa2006

Paikalla!

Eikä kesästä vielä ole selvitty, Pori Jazz on näkemättä ja varsinainen kesäloma on vasta elokuussa.

• rygseck

Tomppa =)

Aika pitkälle on selvitty ku Jussista on selvitty =)

Katotaan josko Jazzeilla törmätään, jos vaikka muutaman vuoden tauon jäljeen sinnein eksyis... jää muuten ohkaseks tän vuoden festarit - Ruissi meni sivutte ja töissä oon DPTL:n aikaan - Karjurockiin ehtinen, mutta siinä tuo taitaa ollaki :P

Mulla alkaa loma vasta syyskuun puolisvälis :O

• Käsi ylhäällä sanon HEP :)
      Tämä kesä on ollut kuitenkin erilaista selviytymistä kuin televisiossa saamme nähdä.
      Ei ole tarvinnut moista rekvisiittaa ympärille vaan ihan arjesta on löytyneet kaikki taistelun jäljet joita vastaan on tullut ja tässä yhä olen.
      Vielä on kesääkin jäljellä luojan kiitos :)

• rygseck

Moikka =)

Sanohan muuta... sama täällä :O
        Mut perhana - henki pihisee ja ajoittain haiseekin - sehän on pääasia =)

Tästä kesästä tulee piiiiitkä ja lämmin, sano mun sanoneen =)

• Mooii..Minäkin tulin taas vilaseen tänne. :) Tulipahan sitä aikoinaan melkeen asuttua täällä.
      Mä oon ollu koko viikon siinä luulossa, että mulla on vasta toinen kesälomaviikko menossa. No, tää onkin jo kolmas eli ei ole kuin yksi viikko jäljellä. :(( Mää en kestä, ku tykkään nii kesästä ja lorvailusta. Oon hoitanu kukkapenkkejä ja omenapuita, joista toinen teki nyt ekat omput. Tuli peräti viisi omenaa. :)) Vielä on kolme jäljellä, kun kaksi katos johonki. Ei kai linnut niitä pölli.. :P Toivottavasti jää ees yksi, niin sais maistaa. :))

• rygseck

Voi että... kokeile lottoamista, josko sieltä tulis senverran kahisevaa, että saisit jatkaa lomailua :o

Enempi mä oon huolissani kun Sun aika on kadonnut johonki, ku että Sun omenat on häviksissä =)
        Vaikka onhan se harmi sekin.

Oman puun omput maistuu ihan hyville, mut kun käy omppuvarkaissa, niin ne ne vasta maistuukin - niin että jos Sun puusi omput kaikkoaa, niin ainahan on naapurin puu =)

Nautihan nyt lomasta !!

• rygseck kirjoitti:

Voi että... kokeile lottoamista, josko sieltä tulis senverran kahisevaa, että saisit jatkaa lomailua :o

Enempi mä oon huolissani kun Sun aika on kadonnut johonki, ku että Sun omenat on häviksissä =)
        Vaikka onhan se harmi sekin.

Oman puun omput maistuu ihan hyville, mut kun käy omppuvarkaissa, niin ne ne vasta maistuukin - niin että jos Sun puusi omput kaikkoaa, niin ainahan on naapurin puu =)

Nautihan nyt lomasta !!

Kiitti..yritän nauttia viimesestä viikosta. :))

Ja tänks vinkistä..Enpäs tajunnu tuota aatellakkaan, että ainahan on naapureiden ja naapurin naapurin omppupuut. Täytyykin alkaa yötöihin, ku omput valmistuu. ;)

• rygseck
        mii-su kirjoitti:

Kiitti..yritän nauttia viimesestä viikosta. :))

Ja tänks vinkistä..Enpäs tajunnu tuota aatellakkaan, että ainahan on naapureiden ja naapurin naapurin omppupuut. Täytyykin alkaa yötöihin, ku omput valmistuu. ;)

Juu, ne naapurin omenat kannattaa kyl hyödyntää tarkkaan ;D

Ai että - kohta saa taas linkittää maailman ihanimpia omenapiirakanohjeita - kuolaan jo valmiiks... =)

• rygseck kirjoitti:

Juu, ne naapurin omenat kannattaa kyl hyödyntää tarkkaan ;D

Ai että - kohta saa taas linkittää maailman ihanimpia omenapiirakanohjeita - kuolaan jo valmiiks... =)

Meidän äiti teki aikoinaan aina omenapiirakkaa, mut mä otin ne omenaviipaleet aina pois siitä päältä. ;)
        Nykyään, kun itse teen piirakkaa, niin sen päällä on vain suklaata. :))
        Muuten olen kyllä omenoiden suurkuluttaja. Syön vuodessa montakymmentä kiloa . :)

• Ei voi hepata! Luulen että mä en oo täällä, epäilen että oon kuollut ja joutunut taivaaseen. Tää mun uusi koti on niin ihana :)

Vähän pelkään että tää paikka joku päivä syö mut kokonaan, sormi jäi jumiin mäntypölliin (onneksi sain sen nyt jo irti) ja varpaan kynnet on pakko lakata, tai mä hukkaan jalat nurmikkoon jos vähän aikaa seison paikallani. Ehkä mun kandee kokeilla tuota sitruunatemppua...

• rygseck

Mitä mitä mitä - et nyt ala häviämään mihinkään, et oo kuitenkaan saanu vielä kaikkia listoja paikalleen tai tapetoitua ja maalattua öööö.... kaikkea, mitä nyt voi tapetoida ja maalata =)

Ota sit keittiöön pestävää tapettia - usko mua, pitemmän päälle se kannattaa, kun taas alat poltella asioita ;D

Onko Sulla omppopuita ?
        Meinaan toi Miisu saattaa pian tarvita =)

• rygseck kirjoitti:

Mitä mitä mitä - et nyt ala häviämään mihinkään, et oo kuitenkaan saanu vielä kaikkia listoja paikalleen tai tapetoitua ja maalattua öööö.... kaikkea, mitä nyt voi tapetoida ja maalata =)

Ota sit keittiöön pestävää tapettia - usko mua, pitemmän päälle se kannattaa, kun taas alat poltella asioita ;D

Onko Sulla omppopuita ?
        Meinaan toi Miisu saattaa pian tarvita =)

Ei yhtään omppupuuta, laita Miisulle kirsikkapiirakka-reseptejä :)) Tomaattejakin taitaa tulla... Vaihdan doobermanniin, eka yö yksin täällä takana ilman lapsia, ja kyl vähän pelotti :I Sitten kelasin että jos jo oon taivaassa, niin eihän mulle voi enää tapahtua mitään.

Mun ei tarvi rempata, muuta kuin poitsun huonetta, hänen huoneessa on ruusu-tapetti ;)

• minä vaan
        m.miina kirjoitti:

Ei yhtään omppupuuta, laita Miisulle kirsikkapiirakka-reseptejä :)) Tomaattejakin taitaa tulla... Vaihdan doobermanniin, eka yö yksin täällä takana ilman lapsia, ja kyl vähän pelotti :I Sitten kelasin että jos jo oon taivaassa, niin eihän mulle voi enää tapahtua mitään.

Mun ei tarvi rempata, muuta kuin poitsun huonetta, hänen huoneessa on ruusu-tapetti ;)

Älä huoli, voin tulla pitämään kädestä kiinni. Saadaan pelot pois. =)

• minä vaan kirjoitti:

Älä huoli, voin tulla pitämään kädestä kiinni. Saadaan pelot pois. =)

Jaha. Sehän se vasta pelottavaa olisikin, olit sitten mies tai nainen. Mullon paistinpannuja, kuule. Yks valurautainenkin.

Ja kipukynnystä hivelevät kajarit
        http://www.youtube.com/watch?v=VXIzmM1DaW8

• minä vaan

Hengissä ollaan, eikun HEP.

Kaikki kuuluu mitä puhutaan, ainakin vielä. Mutta katsellaan mitä vuodet tuo tullessaan. =)

• rygseck

Halibatsuida =)

Juu - kuulo se miullakii on se hyvä aisti (jos ukkokullalta kysytään niin vähän liiankin hyvä...)

Vuodet ne tuo numeroita ikään - pal muuta ei ne sit tuokaan =)

• HEP! Kesä on mennyt hyvin. Töihin lähdössä, pätkätyöläisen on tehtävä sitä silloin kun sitä tarjolla. Joten hyvin menee, mutta menköön.:-)

• Liityin eilen muuten ryhmään Höpsis ry, joka on Skepsis ry epävirallinen huumorisiipi.:-)

• rygseck
        Teotwawki kirjoitti:

Liityin eilen muuten ryhmään Höpsis ry, joka on Skepsis ry epävirallinen huumorisiipi.:-)

Huu =)

Tohon ryhmään minäkin taidan liittyä - se toinen sakki tuntuu hiukan liian kireepiposelta mun makuun :P

Mites se kesän rakkauselämä... morsmaikku se siellä uottelee sankarpoikaa töistä ??

• rygseck kirjoitti:

Huu =)

Tohon ryhmään minäkin taidan liittyä - se toinen sakki tuntuu hiukan liian kireepiposelta mun makuun :P

Mites se kesän rakkauselämä... morsmaikku se siellä uottelee sankarpoikaa töistä ??

Taidan olla hieman ronkeli tuon rakkauden suhteen. Kun en saanut häntä, jonka olisin halunnut, olen sitten meiluimmin yksin. Ei ole kivaa, mutta tähän on tyydyttävä, sillä jos ei voi olla sata laisissa, on parempi olla ilman.

• En ole selvinnyt kuluvasta kesästä ja alle puolet lomastakin vasta takana. Mustikoita pitäisi etsiä, ja sieniä ja sen sellaista....

Joten taidan tästä sirtyä metsään kuuntelemaan mitä kuuluu...

• rygseck

Terveeks =)

Mustikoita ei paljo tartte tänävuonna etsiä, menee vaan metänreunaan ja huutaa mustikankutsuhuudon, niin sieltä ne korii tulee liki itellään =)

Sienistä taas en ole nähnyt vilaustakaan - liekö jokainen siellä Sun suunnillas...?

Loma se maistuis mullekin....

*huokaa*

• HEP!!!!
      Töitä paiskoen on kesä mennyt tähän asti.. Konekin viru muutamia viikkoja rikkinäisenä, nyt tää on sit kunnossa, piti käyttää korjattavana.

Ei jaksais odotella sitä lomaa, on viel nelisen viikkoa ennen kuin pääsen hölläämään): Jotenki jo väsähtäny olo.):

• rygseck

HOP =)

Samat harrasteet on Sulla sit ku mullakin...
        Mulla tosin säily kone ehjänä, mut toi ukkokullan kone kyllä meinas alkaa temppuileen... imuroitiin se ja taas pelittää =)

Mulla on lomaan aikaa vielä pari kuukautta - ja oon ihan finaalissa nyt jo :/

Näin rankkaa kesää en muistakaan...

Muista Sinäkin sitten ottaa rennosti lomallas - kaapit ehtii siivota tuonnenpanakin =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6733
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      675
      2915
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      97
      1249
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      241