Ostetaan mustikkaa, vattua, puolukkaa, karpaloa, viinimarjoja omiin tarpeisiin Lahden seudulta.
Ota yhteyttä :
Puhelinnumero : 0 neljä 69 nolla 91 kaksi viisi 7
Marjoja
6
390
Vastaukset
- PERTTI ILONEN
Minä Pertti ilonen käsikiventie 2,sta pyöritän marjoja perseeni sisäpuolella reikään syvälle !!
- psykologi AnteroHeikkilä
Kyllä toi pertti ilonen on mielisairas lääkityksen tarvitsisi !!
- savonmuan hilima
psykologi AnteroHeikkilä kirjoitti:
Kyllä toi pertti ilonen on mielisairas lääkityksen tarvitsisi !!
Kateellisia vuan ovat kun itse jaksavat juuri ja juuri kaupasta mäyräkoiran kotiinsa kantaa ja täyttää keuhkosa "raikkaalla"tupakansavulla...
- ilosen pera
savonmuan hilima kirjoitti:
Kateellisia vuan ovat kun itse jaksavat juuri ja juuri kaupasta mäyräkoiran kotiinsa kantaa ja täyttää keuhkosa "raikkaalla"tupakansavulla...
Kuule hilima etkö haluaisi ostaa palstalla olevan Pertin mustikoita jotka on huljutettu ulostepötkön vieressä ja uitettu ulostenesteessä WC tiloissa käsikiventien alkupään talossa numerossa 1-2.
- bahram noorzadeh
Tehkääpäs tilaa iranilaiselle tamperelaisen fysioterapeutille bahramille voidaan kakka leikit kokeneena veteraanina
- eri noorzadeh
Korjaus:
Tarkoitin "hoidan kakka leikit kokeneena veteraanina" anteeksi virhe
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850