Ministeri Räsänen on nyt ylittänyt sen rajan, jonka yli ei ole paluuta. Hän ei voi enää jatkaa ministerinä, kansanedustajana eikä edes kunnanvaltuutettuna. Ei edes pyhäkoulunopettajana.
Häneltä on otettava pois kaikki hänen luottamustoimensa ja virkansa. Hänen rahavaransa on jäädytettävä ja otettava valtion haltuun, ja hänen asuntonsa on pakkolunastettava valtiolle yhden euron hinnalla.
Hänet on myös erotettava kirkon jäsenyydestä ja julistettava ikuisiksi ajoiksi kirkonkiroukseen, ja kaikkia hänen jälkeläisiään aina kolmanteen ja neljänteen polveen asti on estettävä pääsemästä kirkon jäseniksi. Arkkipiispan on myös selväsanaisesti julistettava, että vaikka kaikki muut ihmiset pääsevätkin taivaaseen, Räsänen ei pääse.
Juridisesti hänet on tuomittava Euroopan ihmisoikeustuomioistuimessa rikoksesta ihmiskuntaa vastaan, sekä suomalaisessa tuomioistuimessa vähintään elinkautiseen vankeusrangaistukseen. Räsäseltä on myös poistettava kaikki kansalaisoikeudet ja ihmisoikeudet.
Me humaanit ja liberaalit kirkon työntekijät emme tule leppymään, ennen kuin kaikki tämä on meidän toimestamme pantu käytäntöön. Tulemme tekemään kaikkemme tässä asiassa.
Räsäseltä otettava pois ihmisoikeudet.
13
148
Vastaukset
Ei nyt sentään ristiinnaulita?
- lexhomotius
Kaikki kirkkoon kuuluvat on erotettava kirkosta.
- toni.
ihmisoikeudet ja lait ovat vain poliitikkojen keksimiä asioita?
ymmärrän räsästä ja kukaan tässä maailmassa ei tiedä mikä on oikein, joku asia on tällä hetkellä poliitikkojen mukaan oikein ja joku väärin, huomenna voi olla jo kaikki toisin
oma järki (voi olla kyllä aivopestykin?) sanoo mikä on oikein ja mikä väärin, lait ovat kulloistenkin poliitikkojen tekemiä silloiseen tilanteeseen ja silloisilla poliittisilla voimasuhteilla tehtynä
yleensä lait laitetaan oikeiksi aika-ajoin niiden toimesta joilla on leveimmät hartiat
nykyisestä hallituksesta on päästävä eroon mitä pikimmin- mutta!!!
Vapaudenriisto on inhottavinta mitä voi olla!!! Täytyy olla sopivan liberaali, yhteiskunnan ja valtion ei pidä olla vankila! Silti jos tahtoo toimivan yhteiskunnan, täytyy olla jollain tapaa olla valmis palvelemaan sitä. Jos se on epätoimiva, nousee kapinoita ja syystä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Geenitekniikka
Me suvaitsevaiset emme hyväksy suvaitsemattomuutta. Koska olen suvaitsevainen kaikki jotka ajattelevat eritavalla ovat suvaitsemattomia ja siten heiltä on otettava kaikki oikeudet pois, erityisesti lisääntymisoikeus ettei synny suvaitsemattomia jälkeläisiä.
Näin rotumme jalostuu suvaitsevaiseksi. Kaikki siionismin rippeetkin tulee raivatuksi.- ja minä SUVAITSEN
VAIN SUVAITSEMATTOMIA,
JA SE ON TÄYSIN PÄTEVÄ POLIITTINEN KANTA, JA SITÄPAITSI PAREMPI SUOMEN TULEVAISUUDEN KANNALTA !
- AATTELE KUINKA
Kuinka piispa Mäkinen riemuitseekaan sinun hurskaista sanoistasi ! Sinä vapautit hänet synnin kirouksista, ja hirveistä painajaisista, jotka ovat häntä rääkänneet yötäpäivää,-kun RAAMATTUA hänen olisi pitäny totella, ja se oli niin raskaasti ristiriidassa hänen elämänsä (naamanilmeittensä) ja tavoitteidensa kanssa, joihin ei kuulunu sairaiden ja rampojen parantelu, eikä missään nimessä ainakaan turhaan kuolleiden herätys.saatiika että hän veisi Jeesuksen sanomaa pitkin aitovieriä talosta taloon.-SEHÄN ON täysin pöyristyttävää touhua piispalle !!!
- Hoh hoh!
Ei taida Mäkistä juurikaan synnintunto painaa eikä hänen yöuniaan viedä, kuten ei ole tähän astikaan tehnyt!
- Blondi heteroinen
Suvaitsemattomasti vaativa taso nyt näyttää aikovan kaataa koko kirkon vaatimuksillaan, että saisivat käyttäytyä suvaitsemattomasti suvaitsevia ihmisiä kohtaan, voi jeeku juu, mut kyl uppoava laiva pitäis jättää, en oo suanu vaan aikaiseks vielä.
Mut en mie kyl Räsäst syytä mistään, on kyllä muunlaiset tahot ny olleet taiteilijoina.
Mie oon vaan kyllästyny suvaitsemattomiin ihmisiin, sellane touhu ei oo, niin ei vaan oo.
Kyl maar te jossain vaihees tajuutte,blondina en tiiä ketä tarkoitan teillä vai heillä, mut samaan kirkkoon ei sovi eri ääripäiden vaatimukset, ei vaan niinku onnaa. Kyllä maar mää luovutan ja lähren pois, josko sitä siirtys mikä se seura oli mis luetaan sitä koraania ni siihen vaik vai jos kommunikois vaan suoraan yläkertaan ilman välikäsiä. - Päiville kiitos
Päivi Räsänen on oikeasti uskova kristitty. Nyt hän on joutunut vainon kohteeksi ja kirkonkin kieltämäksi. Olisipa minullakin tuo usko ja rohkeus! Ihailen häntä ja uskon, että Jumala hänet palkitsee.
Räsänen on ministeri ja siinä asemassa olevan ihmisen pitää kyetä erottamaan uskomukset reaalimaailmasta. Jos ei kykene, ei voi jatkaa ministerinä. Minua ei yhtään haittaa, vaikka hän palvoisi kalevalaisia tai sumerilaisia jumalia, mutta ei hän ministerinä voi tehdä tuota palvontaa julkisesti! Sama koskee kristillisten jumalien palvontaa.
- Hän puhui
patriklind kirjoitti:
Räsänen on ministeri ja siinä asemassa olevan ihmisen pitää kyetä erottamaan uskomukset reaalimaailmasta. Jos ei kykene, ei voi jatkaa ministerinä. Minua ei yhtään haittaa, vaikka hän palvoisi kalevalaisia tai sumerilaisia jumalia, mutta ei hän ministerinä voi tehdä tuota palvontaa julkisesti! Sama koskee kristillisten jumalien palvontaa.
kesäjuhlilla uskovaisen ominaisuudessa, ei ministerin.
- Työ tekee vapaaksi
Suvaitsemattomat taantumukselliset tulee eristää leireihin ja heidänlaistensa kirjailijoiden kirjat polttaa roviolla.
Taantumus on kitkettävä Suomesta. Siionisteilla ja amerikkalaisille imperialisteille ei tule antaa periksi.
Palestiina vapaaksi, Syyria suureksi.
Vaikka kyseessä on pienpuoluetta SDP, sen kansanedustaja teki rohkean päätöksen erota taantumuksellisesta kirkosta joka vielä höpöttää raamatusta eikä keskity tasa-arvo ja sosiaalisiin asioihin jotka ainoita kirkon tehtäviä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955