Meen tänään kavereiden kaa juomaan ekan kerran kunnolla lopultakin. Tähän mennessä oon siis vaan muutaman kerran maistanu kaikenlaista mutten koskaan humalaan.. En oo ainakaan huomannu..
Minkä verran mun pitäis juoda et olisin kännissä, en nyt toivo sammuvani. Oon siis 18v jätkä, 185cm ja painoa 105kg. Iso kokonen siis...
Juomaan
Neuvoja please
8
128
Vastaukset
- 13Girl
Juot vaa niin paljo ku jaksat :D
- Neuvoja please
Emmä haluu sammua sinne.. :-( Oon kelannu et alottaisin muutamalla kaljalla ja sit vetäisin viinaa hitaaseen tahtiin. Miten? D:
- puhelins
Juo maitoa.
- mr penis
Noi läsö tarvii ainaki 18 bisanderii kännii :PP
- alottajaaaaj
Selvä kiitos mr penis. Mä taidan sitte juoda viinaa ku ei noin paljoo jaksa juoda.
- Golden shower
Juo isäsi kultasuihku!!!
- deathforsale
Muista juoda paljon vettä/maitoa ennen kuin käyt nukkumaan, syöminenkin olisi suotavaa. Ihan vain vinkkinä.
- alottajamies
Mukava ilta... 0,8 litraa viinaa viskiö ja likööriä meni neljän tunnin aikana.. Kännissä olin kunnolla enkä sammunu. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605