Tykkään vesihieronnasta paljon, ja meen aina melkein kylpyläs ekaks joko porealtaaseen tai siihen vastavirta laitteeseen. Tuntuu vain niin ihanalta, onko kellään muulla tälläisiä tuntemuksia asiasta?
Ihanaa vesihierontaa
2
242
Vastaukset
- vettä3
vastauksia kaivataan!
- Koulutettu hieroja
Kyllähän poreammeitten suihkut oikein käytettynä ovat oikein mukavia, siinä pitää vaan olla hieman tietoa tai sitten pitää osata kuunnella omaa kroppaa että mikä rentouttaa ja mikä ei toimi ollenkaan. Samassa porealtaass saattaa olla myös eri tehoisia suihkuja, joten sopivan löytäminen vaatii hieman paneutumista asiaan.
Itse hierojana käyn säännöllisesti uimassa ja rentoutumassa myös porealtaassa, jossa voin itse hieroa jumissa olevia paikkoja.
Yleensä noissa altaissa näkee ihmisten vain istuvan paikoillaan, jolloin suihku osuu yhteen ja samaan kohtaan. Nyt on näkynyt hieman enemmält myösi ihmisiä, jotka liikuttelevat kroppaansa ja raajojaan suihkun edessä, jolloin voi käydä noita lihaskokonaisuuksia läpi paljon tehokkaammin ja laajemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850