Poliisi on tehnyt vuosien 1995-2013 aikana järkyttäviä löytöjä Lonttilan syrjäkujalla sijaitsevasta talosta. talo on ollut hylättynä edellisen asukkaan poismenon jälkeen, eikä siihen ole muuttanut uusia asukkaita. Lapsien tiedetään harrastaneen spiritismiä talon vintillä, jonka jälkeen talosta on kuulunut merkillisiä ääniä. naapurit ovat tehneet poliisille useita valituksia eivätkä poliisit ottaneet asiaa vakavasti. -1995 talosta löytyi naisen ruumis, johon poliisi ei ole löytänyt selitystä. Myöhemmin talon vintissä on nähty vilauksia edellisen asukkaan haamusta.
- asun tässä ihan lähistöllä, ja aika hirvittävää on että lapseni likkii kyseisen talon läheisyydessä. Miksi tätä taloa ei pureta`? Onko muut Lonttilalaiset havainneet liikettä talon pihalla? Ilmoitattehan heti poliisille niin saadaan tämä loppumaan !!!!
Riivattu talo Lonttilassa! :O
4
291
Vastaukset
- aivan123
Joo! kävelin kerran koiran kanssa talon ohi, ja koira meni ihan tolaltaan! haukkui ja oli niin vauhko, olisi mennyt talon pihaan mutta en päästänyt!!!
Poliisi tee jotain!- voivitunspedet91
uskon että poliisi tekee kaikkensa, mutta selitystä ei vain löydy, menkää itse talolle ja ottakaa selvää.
- TrueTekkenFan
Noniin, elikkäs tässä viestiketjun aloittaja :)
Koko viesti on huuhaata, sekä nuo kaksi ensimmäistä kommenttia on minun kirjoittamiani. Käytimme tätä keskustelua reality-kauhuelokuvassamme, eli ei siis mitää hätää. Kuvauspaikkana on Lahden Tonttila, josta nimi "Lonttila" on muunnettu. Jos ketään kiinnostaa niin voin linkata elokuvan tähän keskusteluun kunnes se valmistuu! :)
hyvöt jatkot! - DORKA
DORKA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164