Siitä kun ensimmäisen kerran toivoa ja intoa täynnä rekisteröidyin suomi24 treffeihin. No eipä siinä kauan mennyt kun huomasin että eihän siellä perhana kukaan vastaa viesteihin, aattelin että no kyllä se alussa voi vähän kangerrella mutta kyllä nyt varmasti jossain vaiheessa ns. "tärppää" .
No vuosia on yritetty kirjoitella mukaville ja mielenkiintoisille ihan tavallisille naisille mutta tuloksetta, ei viestiä ei mitään tule vastauksena.. Nyt on tultu tähän päivään ja aina vain sama meno jatkuu, kukaan nainen ei vastaa asiallisiin viesteihin sanallakaan. Ketään en ole onnistunut tapaamaan 7 vuoden profiilin oloaikana.
Jos joku nainen on joskus vastannut niin se on jäänyt muutamaan riviin ja kadottu on tipotiehen..
Nyt on aika lopultakin tehdä johtopäätökset. Suomi24 treffeistä ei löydy treffiseuraa. Joko poistun koko hommasta lopullisesti tai sitten jatkan tätä samaa kituuttelua eteenpäin siinä toivossa että edes joku kirjoittamalleni mielenkiintoinen nainen vastaisi.
Olen tullut siihen lopputulokseen että suomesta on tänäpäivänä enää todella vaikea löytää naista.
Kiitän että jaksoitte lukea tämän ja parempaa onnea muille miehille naisen etsinnässä. Mulle sitä ei oo suotu..
Toissapäivänä tuli tasan 7 vuotta..
15
295
Vastaukset
- rakkauseikatsomitään
Koita vaikka täältä:
www.thailovelinks.com ja etsi joku suomessa jo asuva thainainen kumppaniksi, jos suomitytöt ei huoli :)
Toisen "roska" voi olla toisen aarre.Tuo on täysin englanninkielinen sivusto. En ala opiskelemaan englantia sen takia että kaveritkin ovat löytäneet suomesta naisen ilman että tarvisi kieliä alkaa opiskelemaan Suck vittuun englanninkieli.!
- Shangri-La hi
samu1 kirjoitti:
Tuo on täysin englanninkielinen sivusto. En ala opiskelemaan englantia sen takia että kaveritkin ovat löytäneet suomesta naisen ilman että tarvisi kieliä alkaa opiskelemaan Suck vittuun englanninkieli.!
Oma on asias.
- ....................
samu1 kirjoitti:
Tuo on täysin englanninkielinen sivusto. En ala opiskelemaan englantia sen takia että kaveritkin ovat löytäneet suomesta naisen ilman että tarvisi kieliä alkaa opiskelemaan Suck vittuun englanninkieli.!
Tuli nyt mieleen, että olisikohan tuossa asenteessa yksi syy, miksi (jotkut) naiset eivät sinusta kiinnostu. En tietenkään voi tietää, voiko tuota yleistää laajemmin vai vieroksutko sinä vain englannin kieltä tai kieliä ylipäätään jostain syystä.
Mutta ainakin itselleni miehessä on iso miinus, jos asenne on se, että mitään ei haluta oppia tai opiskella, eikä ole mitään pyrkimystä tai intoa kehittää itseään millään tavalla.
Jos itse jatkuvasti haluaa omaksua uusia asioita ja olla tänään vähän parempi mitä oli eilen, niin mies, jonka asenne on sellainen, että "minä olen tällainen ja aion olla loppuelämäni tällainen mikäli se minusta itsestäni on kiinni" ei kyllä nappaa ollenkaan. :(
- Voi voi
Onko pojassa jotain vialla kun ei saa treffejäkään järjestettyä? Itse olen tavannut 3 vuoden aikana yli 10 naista suomi24:stä ja ihan mukavia ihmisiä. Ehdota hyvä mies itse ajoissa, ei ne naiset siellä pelkästään sinulle ole. Niitä havittelee 500 muutakin mies, jokaisella edellistä parempi 6pack, komeampi leukaparta ja flirtimmät silmät.
No sulla onkin sitten jotain ulkonäöllisiä plussia kun ovat vastanneet.
Niin vaikea sanoa mikä on vialla kun ei vastauksia naisilta tule.
No mitä mun pitäis ehdottaa?? Ihan sama mitä enää kirjoittaa kun
NAISET EI VASTAA VIESTEIHIN!!!
- 4&8
Seitsemän vuotta? Oikeasti? Viimeksi kun itse tein profiilin niin seitsemän päivää riitti osoittamaan että turhaa touhua. Livenä seuraa onneksi vielä löytyy mutta jos olisin jäänyt nettiin niin itsetuntoni olisi varmaan romahtanut.
Ainoa mikä tympii on se että en jaksaisi notkua baareissa etsimässä kotona ja luonnossa viihtyvää miestä, mutta jostainhan sitä on yritettävä.Kyllä, 7 vuotta ollu profiili. Kyllähän tuo itsetuntoa on romuttanut aikalailla kun aattelee että onko suominaiset kaikki oikeesti tollasia nirppanokkia ettei edes asiallisiin viesteihin vastata. Siinäpä syy. Minkäs teet.
- treffeillä
Montakohan lähetettyä viestiä tuohon seitsemään vuoteen mahtuu, enemmän kuin kolme?
Ihmiset keskustelevat netissä ja sopivat treffejä jatkuvasti, sen todistaa valtaisia määrä sekä naisten että miesten valituksia hirveistä viestittely- ja treffikumppaneista. Satunnaisesti joku kertoo hyvistä kokemuksista, mutta varmaan suurin osa onnellisista pareista keskittyy toisiinsa sen sijaan että vatvoisi asiaa täällä. Eli, ei se treffeille pääsy niin vaikeaa ole.
Jos seitsemään vuoteen ei ole päässyt edes yksille treffeille, voisiko ehkä ihan ajatusleikkinä miettiä sitä vaihtoehtoa, että vika ei olekaan nettideittailussa eikä joka ikisessä "nirppanokka"naisessa joita netistä löytyy?"Enenmmän kuin kolme" Kyllä niitä viestejä on pikkusen enemmän lähetetty kuin tuo mainitsemasi kolme.
Vai että ylitarjontaa viestien lähettämisessä, kyllä viestien lähettäminen on ollut ihan yksipuolista ja siksi vittuuntunut koko systeemiin.
Vika on yksinkertaisesti siinä että NAISET EIVÄT VASTAA VIESTEIHIN!!- treffeillä
samu1 kirjoitti:
"Enenmmän kuin kolme" Kyllä niitä viestejä on pikkusen enemmän lähetetty kuin tuo mainitsemasi kolme.
Vai että ylitarjontaa viestien lähettämisessä, kyllä viestien lähettäminen on ollut ihan yksipuolista ja siksi vittuuntunut koko systeemiin.
Vika on yksinkertaisesti siinä että NAISET EIVÄT VASTAA VIESTEIHIN!!Älä huuda.
Lainaan tähän hieman omia tekstejäsi:
"Nyt on tultu tähän päivään ja aina vain sama meno jatkuu, kukaan nainen ei vastaa asiallisiin viesteihin sanallakaan. "
"Jos joku nainen on joskus vastannut niin se on jäänyt muutamaan riviin ja kadottu on tipotiehen.."
Tuliko siis liioiteltua jossakin kohdassa? Väität että viesteihisi ei vastata sanallakaan. Mutta ilmeisesti on kuitenkin vastattu. Missä muissa asioissa liioittelit?
Et myöskään sanonut montako viestiä olet lähettänyt, muuta kuin että olet lähettänyt enemmän kuin kolme. Jos lähetettyjä viestejä olisi esim. yli sata, uskon että olisit maininnut siitä. Veikkaan, että lähetettyjä viestejä olisi n. 10-30 / 7 vuotta.
Ja edelleen, uskon että vika on sinussa eikä nettideittailussa tai naisissa, jos kukaan ei kiinnostu. Kuten aiemmin sanoin, ihmiset sopivat treffejä netissä jatkuvasti. Vielä selvyyden vuoksi: ei vastausta=ei kiinnostusta.
- Nennia
Minkäs tyylisiä viestejä aloittaja sitten on laittanut? Kyllä minä väittäisin, että seitsemän vuoden aikana aika moni kyllä ehtii vastata, jos viestit vain ovat suunnilleenkin asiallisia ja kiinnostavia. Ihan noin suurin piirtein, minkä tyylisen aloitusviestin naiselle yleensä laitat? Entä mitä kerrot profiilissasi? Jotenkin tuntuu, että jommassakummassa on pakko olla iso ongelma, jos näinkään pitkänä aikana vastakaikua ei ole kuulunut.
- lyyger
Kyllähän se on luovutettava tämäkin yritys, juuri äskettäin poistin profiilini aloittajan kertomista syistä.
En ole kertaakaan ketään tavannut tämän kautta. Maakunta jossa asun vaikeuttaa vielä huomattavasti jo valmiiksi vaikeaa asiaa, tarjontaa on todella vähän ja ne jotka on edes jotain vastanneet asuu jossain 500km:n päässä. Ja ne katoamistemput on aika töykeitä temppuja, se ei ole hauskaa. Eikä se että vingutaan kuvia, kuvia ja kuvia ennen kuin yhtäkään sanaa on vaihdettu.
Positiivisena pitää sanoa että sain maili-juttukaverin yhdestä naisesta, mutta ei sekään paljoa lämmitä kun asuu kirjaimellisesti toisessa päässä maata, eli tuskin koskaan edes tavataan...
Fuck this shit. I´m done. Kuitenkin jotkut ovat löytäneet täältä elämänkumppanin jota kuitenkin ihmettelen tavallaan. Itse olen törmännyt vain papukaijoihin jotka matkivat mitä itse sanon. Heillä on vähän kerrottavaa itsestä ja ovat aivan eri puolelta suomea kuin itse olen..
Vasta kirjautuneena jaksan toivoa mutta tämä oikeastaan tukitoimi live-elämälle josta toivoisin oikeasti löytäväni oman kullan=)
Toivotaan että asiallisille seuranhakijoille löytyisi arvoisensa seura ja varsinkin meille;)
Onnea matkaan!Mistä päin Suomea olet ja minkä ikäinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154