Myyn pois kaapin pohjalta lojumasta uudenveroisia suomenkielisiä mangoja paketteina halvalla:
RAVE 1-22 40€ posteineen (eli hintaa yhdelle jää n. 1,5€)
FULL METAL ALCHEMIST 1-21 40€ posteineen (eli n. 1.6€kpl)
KILL ME KISS ME 1-5 (eli koko sarja) 25€ posteineen (n. alle 4€kpl)
DEATH NOTE 1-12 (koko sarja) 40€ posteineen (n. alle 3€kpl)
Erikseen myyn vain jos ei mee pakettina :)
HALVALLA MANGAA!
7
225
Vastaukset
Rave kiinnostais lähinnä nrosta 5 eteenpäin eli osat 5-22, mutta tällä hetkellä ei ole juurikaan rahaa ja saan sitä seuraavan kerran vasta ensi kuun alussa. :P Muuten ehkä olisin ostanut. ^^'
- Mangamanga
Tän kuun vielä postilla tarjous smartpostilla kaikki paketit 4€ joten hinnat saattaa postikulujen nousun verran nousta jos vielä enskuussa on vapaana ja haluat ostaa. :)
- Mangamanga
Myös YAOI- manga Seven myynnissä! 4€ postit
JA Inuyashaa alusta noin. neljäänkymppiin asti. Pitää vielä tarkistaa ja kattoa niillekkin joku kiva könttäsumma :)
Jos ostat useamman paketin kerralla niin alennan hintaa vielä entisestään. - Mangamanga
Death Notet meni :)
Muut vielä vapaana.
NÄIN HALVALLA VIELÄ TÄN KUUN LOPPUUN! - Ezreali
Oisin kiinnostunu Rave:n osista 11-22 tolla 1,5e/kpl ja lisäks, jos laitat hyvän hinnan niin myös noista nelisenkymmenestä Inuyasha:sta. (Jos vielä siis myymättä). Eli millaseen yhteishintaan lähtis kaikki: Rave 11-22, Inuyashat postikulut ? :)
- manga idollo
onko sul viel kill me kiss me voisin tykätä niistä
- Fullmetal Alchemist?
Mites pitäis maksaa? Jos on alaikänen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408