Minä olin juuri täyttänyt 50 vuotta.
Minkä ikäisenä teillä meni Hackmanit jakoon ?
18
178
Vastaukset
- 5-kympin villitys se
Meillä alkoi jaon valmistelu 5-kymppisenä. Vähän kesti. Saatiin päätökseen 55 v:nä.
- Pitkäpinnainen
Olin 41 v. Avioliitto oli kestänyt jo 23 vuotta.
- pnel
Jos yhden asian tiedän varmasti, niin meidän Hackmanit saavat vanheta kaapissa meidän kanssamme. Ei tarvi sahata poikki eikä halki.
Nyt, aina ja iänkaikkisesti. Ammen plottis - Yhtä huutoa
50 -vuotis synttärit vaimo järjesti sen jälkeen alkoi pikkuhiljaa hivuttautuminen uuden ihastuksen luokse.
- ei muista
Mikä niistä? Kolme kertaa eronnut.
- tämä tästä!
Alle viiskymppisenä jäi minulle kaikki vanhat Hagmanit plus koko huusholli, hän nimittäin meni lentojoukkoihin tuonne yläkertaan syövän uuvuttamana. Eipä 30v jo kestäneessä liitossa ollut koskaan aineksia erota puolin eikä toisin. Yksin tässä olen istua kökötellyt kun työelämä jäi taakse täydet olivat eläkevuodet.
- mamma5-
Mitäs niit jakamaa; Parempaa emmää saa,enkä huanompaa hualeiska ;)
Näil mennää... Kukas niitä taitto-lapioita armeijalle tekee?
Eli 1971 oli TJ.
H.- topi xx
Aika reilusti päälle seitsenkymppisinä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan
53,5
- harmi2
37v
- ikävä jäi --------
EI MENNY ollenkaa,
yli viisikymmen avio päättyi toisen tuonpuoleiseen elämään,,, - staka*
Seitsemääkymppiä lähestytään vuosi vuodelta mutta tuossa ne on vielä samassa laatikossa. Kahteenkin huusholliin noita riittäisi. Ootellaan...
- topi lll
Vielä samassa laatikossa, mutta ei tilanne näin voi enää kauan jatkua. Kahdeksas kymmen on menossa.
- pöytätavat
38 vuotiaasa 20 vuoden liiton jälkeen. Oli hyvä ratkaisu.
- -.-
Viiskymppiset tuli vietettyä, ja puolen vuoden päästä emäntä lähti kiitää 22:n vuoden yhdessäolosta.
- Toinen Mies
Ai, sekö sun muija tuolla kylillä ny vokottelee meitä vapaita miehiä.
ps. siis jos on noin 50v, ja kukkahameeseen sonnustautunut ? - oli tumma ja vaalea
Vanhempani olivat olleet naimisissa 10 vuotta, kun erosivat.
Peltifati oli jäänyt jakamatta, ainut omaisuus, niin ja naistenmallinen munamankeli.
Asia nousi esiin, kun toinen vanhemmistani kuoli, eli mitä opimme tästä.
Avioeron aikainen jako on tärkeä, nyt kun ihmisillä alkaa olla jaettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850