Näin tangomarkkinoiden aikaan

Teotwawki

54

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ? ? ? ? ?

Ketkä te?

• ? ? ? ?
        Teotwawki kirjoitti:

Me You see: http://www.youtube.com/watch?v=u_TmMmmFLfQ

I see nothing.

Suomalainen tango on kuin Suvivirsi, omanlaisensa.
        Naiset olivat kuin klooneja toisistaan.
        Koko kisa menettänyt mielenkiinnon minussa.
        Hyvä, jos joita kuita kiinnostaa.

• ? ? ? ? kirjoitti:

I see nothing.

Suomalainen tango on kuin Suvivirsi, omanlaisensa.
        Naiset olivat kuin klooneja toisistaan.
        Koko kisa menettänyt mielenkiinnon minussa.
        Hyvä, jos joita kuita kiinnostaa.

Joitakuita kyllä kiinnostaa. Saahan taas paheksua kisan surkeaa tasoa.:-D

• ? ? ?
        Teotwawki kirjoitti:

Joitakuita kyllä kiinnostaa. Saahan taas paheksua kisan surkeaa tasoa.:-D

Miten jossain mikronesiassa riittäisi joka vuosi materiaalia kilpailla kuninkuudesta,
        vaikka monta kertaa saavatkin käydä taistoa?

Oikea kuningatar voitti, vaikka ekaa kertaa näinkin.

• ? ? ? kirjoitti:

Miten jossain mikronesiassa riittäisi joka vuosi materiaalia kilpailla kuninkuudesta,
        vaikka monta kertaa saavatkin käydä taistoa?

Oikea kuningatar voitti, vaikka ekaa kertaa näinkin.

Väärä henkilö valittiin kuningattareksi, mutta hänet unohdetaan kuten niin monet muutkin kilvan voittaneet aiemmin. Vain persoonallisuudet muistetaan.

• Teotwawki kirjoitti:

Väärä henkilö valittiin kuningattareksi, mutta hänet unohdetaan kuten niin monet muutkin kilvan voittaneet aiemmin. Vain persoonallisuudet muistetaan.

Onhan tämä Heidi Pakarinen kunkun muija. Siinä nyt vain sattuu olemaan se ero, että Mika Pohjonen on koulutettu oopperalaulaja, joten tasossa lienee hieman eroa,

• järkyttävä akka
        Teotwawki kirjoitti:

Onhan tämä Heidi Pakarinen kunkun muija. Siinä nyt vain sattuu olemaan se ero, että Mika Pohjonen on koulutettu oopperalaulaja, joten tasossa lienee hieman eroa,

Pakarinen on nolla, ruma ja kireä ääni, ei mitään hyvää, hyvänen aika, miten alas on vajottu.

Miten moni ostaisi koskaan sen keikalle lipun, jos on valinnanvaraa? Tuskin kukaan. Hyi kamalaa.

• järkyttävä akka kirjoitti:

Pakarinen on nolla, ruma ja kireä ääni, ei mitään hyvää, hyvänen aika, miten alas on vajottu.

Miten moni ostaisi koskaan sen keikalle lipun, jos on valinnanvaraa? Tuskin kukaan. Hyi kamalaa.

Samaa mieltä olen minäkin. Saas nähdä, mikä on naisten taso tänä vuonna. Miesten puolella olen sitä mieltä, että paras laulaja Jarno Kokko ei päässyt edes neljän parhaan joukkoon.

• Olen iloinen, kun suosikkini voitti!!!

• Minun suosikkini Yona tuli toiseksi, valitettavasti. Hän oli musikaallisuudessaan ylivoimainen, mutta tuomaristo halusi päästä Pakarisesta eroon lopullisesti. Yona tuli genren ulkopuolelta ja siksi ei voittanut.

• Teotwawki kirjoitti:

Minun suosikkini Yona tuli toiseksi, valitettavasti. Hän oli musikaallisuudessaan ylivoimainen, mutta tuomaristo halusi päästä Pakarisesta eroon lopullisesti. Yona tuli genren ulkopuolelta ja siksi ei voittanut.

Eikö "perinteisellä" tulkinnalla ole mielestäsi enää arvoa?

Jos ja kun kaikki asiat muuttuvat uusiksi ja hallitsemattomiksi "genreiksi" . missä on tangon olemus?

• ? ? ?
        Minea44 kirjoitti:

Jos ja kun kaikki asiat muuttuvat uusiksi ja hallitsemattomiksi "genreiksi" . missä on tangon olemus?

Minusta tango saa olla hienossa perinteessään.
        Inhotti eiliset kiekaukset ja kaikaukset.

Vaihdetaan sitten nimikin, Tangoke-kisaksi.

• Minea44 kirjoitti:

Kyllä perinteisellä tulkinnalla on merkitystä, mutta jos olet pannut merkille, Mika Toivanen on tuonut markkinoille aivan uuden ilmeen sovituksillaan ja se tekee kilvanlaulannalle erittäin hyvää. Tango ei ole yksitotista laulantaa, vaan siinä pitää olla omaperäisyyttäkin.

• Minea44 kirjoitti:

Toisekseen ei se yosan ääni kyllä tehnyt mitään vaikutusta - kiljui välillä!

Olemuskin - pukeutuminen- oli ihan hukassa!

• Teotwawki kirjoitti:

Kyllä perinteisellä tulkinnalla on merkitystä, mutta jos olet pannut merkille, Mika Toivanen on tuonut markkinoille aivan uuden ilmeen sovituksillaan ja se tekee kilvanlaulannalle erittäin hyvää. Tango ei ole yksitotista laulantaa, vaan siinä pitää olla omaperäisyyttäkin.

Toivotko kaikkien perinteiden ja naiseutta tulvivan tulkinnan jäävän kimityksen taakse???

• Teotwawki kirjoitti:

Tangokuningattarella on ravitseva ja täyteläinen ääni.

Kakkoseksi jääneellä ei ollut sitä kauneutta äänessään.

• <3<3
        Minea44 kirjoitti:

Meidän, mieheni ja minun, mielestäni hän lauloi jopa väärinkin.
        Oikea voitti, onneksi, kaikin tuomariäänin.

• Minea44 kirjoitti:

Sekoitin Alpro-Soyaan - sorry...tein juuri kauppalistaa...

Onhan tuo hevikin jo lightia soomessa...

• Minea44 kirjoitti:

Tangokuningattarella on ravitseva ja täyteläinen ääni.

Kakkoseksi jääneellä ei ollut sitä kauneutta äänessään.

Minun mielestäni tätä Pakarista ei tulla tämän jälkeen kuulemaan kovin usein, sillä hänen tusinaäänensä häviää muiden kisojen voittajien joukkoon aivan samalla tavalla kuin niin monien muidenkin unohdettujen voittajien. Ei mitään persoonallista, vaikka kuinka kaikkia rakastaisikin. Kaunis laulaja, mutta vailla särmää.

• ? ? ?
        Teotwawki kirjoitti:

Minun mielestäni tätä Pakarista ei tulla tämän jälkeen kuulemaan kovin usein, sillä hänen tusinaäänensä häviää muiden kisojen voittajien joukkoon aivan samalla tavalla kuin niin monien muidenkin unohdettujen voittajien. Ei mitään persoonallista, vaikka kuinka kaikkia rakastaisikin. Kaunis laulaja, mutta vailla särmää.

Miksi sinun oma mielipiteesi olisi ainoa totuus?

Minusta olet väärässä, mutten silti kuvittele olevani oikeassa.

"Viimeisen sanan ja se on ei"

• ? ? ? kirjoitti:

Miksi sinun oma mielipiteesi olisi ainoa totuus?

Minusta olet väärässä, mutten silti kuvittele olevani oikeassa.

"Viimeisen sanan ja se on ei"

Maija Vilkkumaa sanoi EI! Hän seuraa minua Twitterissä.:-D Minun mielipiteeni ei ole oikea, vaan se on minun mielipiteeni.

• luuseriäiti
        Teotwawki kirjoitti:

Ei kyllä ole edes kaunis, ainakaan naamasta tai vartalosta, mistä muka? Ei sitä halua edes katsella, anteeksi.

• luuseriäiti kirjoitti:

Ei kyllä ole edes kaunis, ainakaan naamasta tai vartalosta, mistä muka? Ei sitä halua edes katsella, anteeksi.

Minun mielestäni hän on kaunis, mutta tämä on tietysti minun subjektiivinen mielipiteeni.

• <3<3

Naisten voimin.

• Siinä oli biisi, mikä ei kans vanhene koskaan. :))

• mii-su kirjoitti:

Siinä oli biisi, mikä ei kans vanhene koskaan. :))

Jep, mä olin jo Maukan aikaan vähän liian iäkäs tuota kuuntelemaan, mutta se säväytti.:-D

• saappaat nähdä

Lähes uppo-outoja kuningasfinalistit minulle, paitsi Bablo. Hänenkään en ole kuullut tangoa laulavan.

• Tämän haluaisin tanssia pitkin askelein Eeva Kontun kanssa. Helvatan hieno esitys.:-)

• <3<3

Leif Lindeman voittaa, toivottavasti.

• Eipä voittanut, mutta tunteikas Leif teki syvän vaikutuksen ja olisi ehkä ansainnut voiton.

• <3<3
        Teotwawki kirjoitti:

Eipä voittanut, mutta tunteikas Leif teki syvän vaikutuksen ja olisi ehkä ansainnut voiton.

Tunteiden tulkkina minäkin Lindemanin näin.
        Ehkä voittaja oli enemmän kliininen.
        Lienee nuo asiat niin mutua, että jokainen on oikeassa.
        Hienoja laulajia molemmat.

Kai romaneilla on enemmän laulun lahjaa, koska muistini mukaan jokaisessa kisassa on ainakin yksi heidä edustajansa ollut.
        Naista ei kai vielä ainuttakaan?

• <3<3 kirjoitti:

Tunteiden tulkkina minäkin Lindemanin näin.
        Ehkä voittaja oli enemmän kliininen.
        Lienee nuo asiat niin mutua, että jokainen on oikeassa.
        Hienoja laulajia molemmat.

Kai romaneilla on enemmän laulun lahjaa, koska muistini mukaan jokaisessa kisassa on ainakin yksi heidä edustajansa ollut.
        Naista ei kai vielä ainuttakaan?

En tiedä ovatko romanit musikaallisempia kuin ns. valtaväestö, mutta yrittämisen puuttesta heitä ei ainakaan voi syyttää. Tangokuningas Amdeus Lundberg on ainakin erittäin musikaallinen, mutta liian nuori ja heiveröiden saadakseen vakuuttavuutta esiintymisessään. Kymmenen vuoden kuluttua hänestä saattaa tulla Olavi Virran kaltainen tähti.

• Kyllä tämän illan ehdoton voittaja oli Mika Toivanen loistavine sovituksineen ja hienoine orkestraationeen. Emme tässä kisassa olisi ikinä päässeet tälle tasolle edellisten kapellimestareiden aikana, joita olivat mm. Markku Johansson ja Atso Almila.

• Olipa korkea taso mies finalistien joukkueessa. Tuntui siltä, että voittajaksi kruunaaminen on enään maku kysymys. Oma suosikkini oli Leif Lindeman, joka jäi kakkoseksi. No ei voittajassakaan moitittavaa ja kaikin puolin hyvä esiintyjä.

Hieno ohjelma tämä tango skapa ja erittäin tunteikas, eli kiitos Seinäjoelle, kun järjestätte tälläistä viihdettä meille varttuneillekin.

• Oli tällä kertaa erittäin korkeatasoinen kilpa. Samaa ei valitettavasti voi sanoa kuningatrakisasta. Leif Lindeman oli kyllä myös minun suosikkini.

• Teotwawki kirjoitti:

Oli tällä kertaa erittäin korkeatasoinen kilpa. Samaa ei valitettavasti voi sanoa kuningatrakisasta. Leif Lindeman oli kyllä myös minun suosikkini.

Minäkin olisin halunnut Lindemanin voittavan. Ihana ääni ja ihana tyyppi muutenkin.

• mii-su kirjoitti:

Minäkin olisin halunnut Lindemanin voittavan. Ihana ääni ja ihana tyyppi muutenkin.

Minuun teki suuren vaikutuksen hänen herkistymisensä julkisesti. Sitä ei usein näe suomalaisessa äijäkulttuurissa. ME EMME ITKE! Jummalavita! No, Leif on eri maata. Samoin on Markus Allan, jonka kanssa olen ollut juontajaparina eräässä juhlassa. Todella hieno mies.

• Teotwawki kirjoitti:

Minuun teki suuren vaikutuksen hänen herkistymisensä julkisesti. Sitä ei usein näe suomalaisessa äijäkulttuurissa. ME EMME ITKE! Jummalavita! No, Leif on eri maata. Samoin on Markus Allan, jonka kanssa olen ollut juontajaparina eräässä juhlassa. Todella hieno mies.

Sehän se niin hienoa olikin, kun oli niin herkkä ihana nappisilmä. On upeaa, että on vielä ihmisiä, joita ei maailma ole kovettanut ja kusipäistänyt.

• mii-su kirjoitti:

Sehän se niin hienoa olikin, kun oli niin herkkä ihana nappisilmä. On upeaa, että on vielä ihmisiä, joita ei maailma ole kovettanut ja kusipäistänyt.

Tuohon ei ole mitään lisättävää.:-)

• <<<>>>

Nythän meillä on oikeat kuninkaalliset, kun samassa perheessä on kuningas ja kuningatar.

• Joo, mutta Mika Pohjonen on kyllä sitten laulajana aivan toista luokkaa kuin vaimonsa. Myötähäpeä hänen puolestaan, sillä en usko, että niin korkealle koulutettu laulaja kuin Pohjonen on, ei muka olisi tajunut vaimonsa puutteita laulajana.

• <<<>>>
        Teotwawki kirjoitti:

Joo, mutta Mika Pohjonen on kyllä sitten laulajana aivan toista luokkaa kuin vaimonsa. Myötähäpeä hänen puolestaan, sillä en usko, että niin korkealle koulutettu laulaja kuin Pohjonen on, ei muka olisi tajunut vaimonsa puutteita laulajana.

Nuo on taas makuasioita. Kelpasihan rouva raadille ja kansalle.
        Minulle sopi lopputulos ihan hyvin.
        Ei kaikista laulajista ole oopperan lavoille.
        Harvoja tankokuninkaallisia jää edes muistiin.
        Jokainen muistaa Korisevan ja Sillanpään, mutta monta ei muista kukaan.
        Kuin Idolsitkin.

Liekö aina lopputulos muu kuin sopivin. Katri Helena on ilahduttanut kansaa 50 vuotta, vaikken ainakaan minä ole koskaan hänen laulunlahjojaan ihastellut.
        Samoin Danny, mutta on hyvä bisnesmies, ja antanut lukemattomille muusikoille leivän päälle muutakin kuin ylähuulta.

• <<<>>> kirjoitti:

Nuo on taas makuasioita. Kelpasihan rouva raadille ja kansalle.
        Minulle sopi lopputulos ihan hyvin.
        Ei kaikista laulajista ole oopperan lavoille.
        Harvoja tankokuninkaallisia jää edes muistiin.
        Jokainen muistaa Korisevan ja Sillanpään, mutta monta ei muista kukaan.
        Kuin Idolsitkin.

Liekö aina lopputulos muu kuin sopivin. Katri Helena on ilahduttanut kansaa 50 vuotta, vaikken ainakaan minä ole koskaan hänen laulunlahjojaan ihastellut.
        Samoin Danny, mutta on hyvä bisnesmies, ja antanut lukemattomille muusikoille leivän päälle muutakin kuin ylähuulta.

Olen tasan samaa mieltä kanssasi ja siksi minä tämä aloituksen teinkin. On vain myös niinkin, että jos taiteilija ei ymmärrä itse ajoissa lopettaa, hänet pitäisi kantaa lavalta, sillä mitään niin säälittävää on vaikea kuvitella kuin äänensä ikääntymisen takia menettänyt Reijo Taipale. Hän ei yllä enää ylös suosituimmissa lauluissaan ja kansa niitä häneltä aina vaatii. Eikö ihmisillä ole korvia?

• >>><<<
        Teotwawki kirjoitti:

Olen tasan samaa mieltä kanssasi ja siksi minä tämä aloituksen teinkin. On vain myös niinkin, että jos taiteilija ei ymmärrä itse ajoissa lopettaa, hänet pitäisi kantaa lavalta, sillä mitään niin säälittävää on vaikea kuvitella kuin äänensä ikääntymisen takia menettänyt Reijo Taipale. Hän ei yllä enää ylös suosituimmissa lauluissaan ja kansa niitä häneltä aina vaatii. Eikö ihmisillä ole korvia?

Ei taida olla kuulevia korvia, ainakaan, kun seuraa Idolsien karsintoja.
        Lapsi ei vahingossakaan laula yhtään nuottia kohdilleen, mutta isä ja äiti kannustavat mielestään huippumusikaalista nappulaansa.
        Säälittävää on sekin.
        Kaipa alkukarsintojen myötähäpeä on yksi syy yleensä koko ohjelmaa seurata.

• >>><<< kirjoitti:

Ei taida olla kuulevia korvia, ainakaan, kun seuraa Idolsien karsintoja.
        Lapsi ei vahingossakaan laula yhtään nuottia kohdilleen, mutta isä ja äiti kannustavat mielestään huippumusikaalista nappulaansa.
        Säälittävää on sekin.
        Kaipa alkukarsintojen myötähäpeä on yksi syy yleensä koko ohjelmaa seurata.

En ole ikinä nähnyt yhtään idols-episodia, joten siitä minulla ei ole mielipidettä, mutta Hanna Pakarisesta pidän kovin. Hän taisi olla eräs voittaja joskus takavuosina.

• ammattimuusikko...

aivan helevetin surkeita kuninkaallisia, kumpainenkaan ei osaa laulaa edes vireessä. kyöstin siks oon mä suruinen versio meni oikeasti aika karseesti väärin, puoli sävelaskelta.... ja pakarinen on kyllä perseennuolemisen mestari, laulamisen kanssa ei mitään tekemistä.

• Hah !

Millä sinä osoitat ammattiuden ts. ammatillisen tasosi?

• Ollu jotain muuta tangomarkkinoiden aikaan, pätkän kuningattaren valinnan finaalia katoin.
      Tuli vaan mieleen omasta mielestä upea melodia "Frantic" -leffasta.. (Polanskin).
      Sitä en tiedä levytetyn suomeksi, mutta soitettuna oon kuullu jossain yhteyksissä, tuskin nyt, ellei suomalaisia sanoja.

http://www.youtube.com/watch?v=9Azu8S7BK70

• On, tämä on hieno, mutta luulisin, että se on levytetty myös suomeksi. En vain tiedä millä nimellä ja kuka.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6635
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      668
      2842
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      93
      1220
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1215
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      232