Koska meitä on seurustelemattomia ja sitten näitä parisuhteessa vuosia olleita, sitten on yhdenillanjuttuja harrastavia ym jakorasioita.
Itse kuulun tuohon seurustelemattomiin ja muutenkin kokemattomiin.
Mielestäni tuo ensimmäisen kuuluisi luokitella sinkuksi toisin kuin noiden suhdepelejä pelaavien.
Sinkkukäsitys vääristynyt pahasti..
2
162
Vastaukset
- 7+3
Ihan totta. :D
Olisi kätevää, jos meitä täysin kokemattomia varten olisi olemassa jokin eri nimike, kuin noille sarjapariutujille.
Tämä siksikin, että kokeneemmat tuntuvat joskus vähän karsastavan meitä, mutta kokemattomalle varmasti luulisi kelpaavan toinen kokematon. Jos voisi jo heti kertoa olevansa esim. "A-luokan sinkku", niin vältyttäisiin monelta ikävältä tilanteela.
Nykyäänhän kokemattomuus on jonkinlainen häpeän aihe, jota nyt ei tee mieli missään toreilla huudella. Mutta ehkäpä tuon uuden termin käyttöönotto muuttaisi tilannetta, ja huomaisimme, että kyllähän meitä kokemattomia onkin koko joukko, sekä miehiä että naisia. - taivaanvuohi62
Voi, teille on vanha vakiintunut nimitys, kaksikin, peräkammarinpoika ja pankonpoika, kielialueesta riippuen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716