Mä oon vähän miettiny etä kun te suomalaiset ootte juuri tällaisia että osaatte ettiä tietoa niin hyvin, niin nyt haluisin tietää että MITÄ eläinkokeissa tapahtuu, vähän tietoa että MITKÄ yhtiöt on EDES JOLLAIN TAVALLA tekemisissä eläinkokeiden kanssa ja ja mitkä on sitten sellasii vähän järkevämpii. P.S. animalian ylipitkää ja turhaa listaa en haluu nähdä koska oon nähny sen jo, merkit on ihan tuntemattomia, ei löydy mistään ja tuntuu vähä että tippa sen merkin huulikiiltoo on sama ku ostais itelleen presidentin linnan.
Eläinkokeet
1
76
Vastaukset
- Sedä
Animalian listan merkit juurikin ovat eläinkokeettomat, ikävä fakta on että niitä ei ihan joka paikasta löydy, mutta ne ovat ainoat joiden valmistaja on sitoutunut olemaan testaamatta tuotteita ja niiden raaka-aineita eläinkokeilla. Harmi että niiden löytäminen tuntuu sinusta liian vaikealta :/
Luultavasti miltei mikä hyvänsä muu yritys käyttää eläinkokeita.
Koe voi olla esim sellainen jossa eläimen iho raaputetaan rikki ja siihen hierotaan raaka-aine x, ja katsotaan ärsyttääkö se vai ei. Niitä voidaan myös syöttää eläimille.
Täältä seasta löytyy jotain esimerkkejä kokeista:
http://www.animalia.fi/animalia-toimii/toimintakohteet/koe-eläimet/usein-kysyttyä
Niin ja kokeisiin käytettävät eläimet asuvat tietenkin pikkuruisissa virikkeettömissä asumuksissa, esim. rotilla ja hiirillä ei tietenkään ole mahdollisuutta kiipeillä/muutenkaa käyttää päätään. Näin itse rotanomistajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647