Näin eräänä yönä unta että sanoin tyttöystävälleni että pelkään kummituksia, mutta onneksi kissamme on mukana niin syytä pelätä.
Yllyttäkää ja kertokaa tästä mitä tämä näkemäni herättää teissä ensimmäisenä mieleenne? ( :D )
Uni: Kissat näkevät kummituksia?
2
105
Vastaukset
- ..............
Eläimet havannoivat ne, toisin kuin me ihmiset emme useinkaan. Siitä on tehty ohjelmia ja jossain kummitustenjahtausohjelmassa käytettiin kissan reaktioita apuna. Esim jos minua pelottaa mennä johonkin paikkaan kotonani, esim. kellariin, otan koiran mukaan. Jos se alkaa haukkumaan niin sitten lähden :D Kuulostan oudolta mutta uskon siihen vahvasti xD
- ,,,,
Näkeehän toiset ihmisetkin "kummituksia", eli ihmisestä/eläimistä jäänyttä ns. energiaa. Eihän siinä ole mitään outoa. Oon ollut aina sitä mieltä että ei kannata pelätä, luultavasti eivät halua pahaa kenellekkään vaikka hengailisivat meidän kanssa täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521032
- 71949
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82810
- 42794