Samat 52+ -miehet edelleen

vuosikausia?

hakemassa kumppania. Eikö todella löydy sopivaa vai eikö kukaan kelpaa?

20

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hsksidud

Itse olen lopettanut viestien kirjoittelun kun kukaan ei vastaa

• 6jg

Jos noin kiinnostaa niin kysy heiltä ihan henkilökohtaisesti.

• töööööttt

no niin tässä kysyttiinkin, miksi vastasit jos et kuulu kategoriaan?

• yks nainen

Kyllähän todella sopiva kumppani on vaikea löytää. Monet aloittavat suhteen kenen kanssa tahansa. Ehkä nämä miehet haluavat vielä rakastua. Ymmärrän heitä. Saattaa myös olla, että he eivät jaksa aktiivisesti etsiä seuraa. Ilmoitus on kuitenkin olemassa, jos vaikka joku sattuisi huomaamaan. Ilmoitusta saa pitää voimassa niin kauan kuin haluaa.

• Sinikukka...

Eivät oikeasti ehkä etsikään tai sitten kuvittelevat itsestään liikoja. Tavallinen mukava ja raitis suominainen ei kelpaa.

• Kamelinleipäpuu

Saatat olla oikeassa, ainakin joidenkin osalta. Omaansahan jokainen hakee. Kuka nainenkaan muka olisi riemuissaan, jos mies ''ottaa'' hänet paremman puutteessa. -- Näitä suhteita on nähty - ja kuultu. Kova koulu se on molemmille.

Saattaa kestää aikansa, kunnes joku ''niistä oikeista'' osuu kohdalle.

• Kamelinleipäpuu
        Kamelinleipäpuu kirjoitti:

Saatat olla oikeassa, ainakin joidenkin osalta. Omaansahan jokainen hakee. Kuka nainenkaan muka olisi riemuissaan, jos mies ''ottaa'' hänet paremman puutteessa. -- Näitä suhteita on nähty - ja kuultu. Kova koulu se on molemmille.

Saattaa kestää aikansa, kunnes joku ''niistä oikeista'' osuu kohdalle.

Tämä oli siis nimimerkille 'yks nainen'.

• rumaankanpoikanen

reppanoita.hhampaattomia kaljuhkoja läskejä haisevia valehtelevia idiootteja. luulis aikuisilla olevan elämässä muutakin ku kytätä uhreja suoli24.ssä.perseestä ja syvältä

• kirsikka79

Miksi miehet 50 pelkäävät treffejä? Juuri kun sovittiin treffit, kaksi kertaa peräkkäin jo viikon sisällä kävi mulle niin että mies hävisi kuin tuhka tuuleen..ihan kuin tarkoitus olisi vaan päästä siihen pisteeseen että treffit saatu sovituksi, niin sen jälkeen vaan suraavan saaliin kimppuun..Toinen niistä vielä on akateemisesti koulutettu, sosionomi peräti..eikä edes alkeellisia käytöstapoja?! Olen kyllä tosi hämmästynyt tällaisesta deittailutyylistä..miksi täällä sitten roikutaan jos ei ole tarkoituskaan tavata vaan saalistaa pelkästään!! ???

• vanhamestari57

Meitä on niin moneksi,joillekin riittää että saa kirjoitella,kaikilla ei vaan ole taitoa kohdata ihmistä oikeesti..

• vanhamestari57

Meitä on niin moneksi,joillekin riittää että saa kirjoitella,kaikilla ei vaan ole taitoa kohdata ihmistä oikeesti..

• Pari vaihtoehtoa

1. Ukkomiehelle tulee valheiden jälkeen pupu pöksyyn eikä uskallakaan treffata.
        2. Miestä, jonka kanssa olet treffit sopinut, ei ole olemassakaan. Profiilin takana on nainen tai vaikka pari naista viihdyttämässä itseään. Feikki.

• kirskikka79

Juuri näin..ja hän kun oli juuri mulle kertonut ettei ole täältä kirjeenvaihtokaveria etsimässä, vaan haluaa pian tutustua. Täysin ristiriidassa puheet ja teot..niin korkeasti koulutetulta ihmiseltä..

• vanhamestari57

Koulutushan ei takaa minkään sortin ihmis-suhde taitoja, mutta kirjoitustaitoihin se saattaa vaikuttaa. .

• vanhamestari57

Koulutushan ei takaa minkään sortin ihmis-suhde taitoja, mutta kirjoitustaitoihin se saattaa vaikuttaa. .

• Sohvi

Oliko teillä jo treffit sovittu. Ehkä mies kävi nurkalla katsomassa, etkä ollut juuri hänen mieleen ulkoisesti (vaikka varmaan ihan nätti oletkin, oletan)

• kirsikka79

Meillä oli sovittu vasta päivä milloin tavataan, ei vielä aikaa ja paikkaa eli hän ei siitä syystä voinut tehdä ohareita. Ehkä hän siinä välissä jo ehti löytää seuraavan, kiinnostavamman kun mä otin selvää kumpi hänen ehdottamistaan päivistä kävi mun allakkaan..
      Hän vielä nimenomaan heti eka viestissään sanoi pelkäävänsä että kuljemme toistemme ohi, tietämättä toisistamme!!! Huhhuh...Ihan ristiriitaista soopaa.

• Varmaankin samasta syystä kuin vastaavan ikäluokan sinkkunaisetkin. Näin aikuisena kun ei ole tarvetta rynnätä yhtään mihinkään. Sopiva ja mukava kumppani löytyy jos on löytyäkseen, ei se sen kummempaa ole.

Itse olen ollut nyt sinkkuna... tai siis eronneena, viitisen vuotta, eikä tähän väliin ole vielä osunut sellaista naista,jonka kanssa olisi tapahtunut molemminpuolista ihastumista. Minä en halua seurustella tai tapailla naista pelkästään sen takia, että hän on nainen. Ihmisessä pitää olla myös persoonaa, jotain sellaista joka oikeasti tekee vaikutuksen, eikä siihen riitä pelkkä ulkoinen olemus. Toki sehän se on yleensä ensimmäinen asia mihin huomo kiinnittyy, ainakin tuolla elävässä elämässä, mutta tarvitaan myös "sisältöä".

Eli kysyntä ja tarjonta ei vaan aikuisiällä kohtaa kovinkaan helposti. Taustalla on kuitenkin yleensä elettyä elämää, kokemuksia niin hyvässä kuin huonossakin, ja se tekee meistä ihmisistä sukupuoleen katsomatta varovaisia. Ja jokaisellahan on yhtäläinen oikeus hakea elämäänsä juuri sellaista kumppania kuin itsestään sattuu tuntumaan, ei ole olemassa mitään kirjoitettua sääntöä, millaisia naisia esim. 52 miehet saavat tai voivat etsiä. Kuten ei myöskään toisinpäin.

Kesän jatkoja kaikille, jätetään kanssaihmisten arvosteleminen vähemmälle ja keskitytään mielummin kehittämään itseämme.

• kirsikka79

Puhut asiaa kyllä, kysymys olikin vaan siitä miksi ehdottaakaan treffejä jos ei ole kiinnostusta edes..turhia toiveita herättää vastapuolessa..

• liian ankara itselle

Samat naiset näyttävät olevan vuodesta toiseen tyrkylläkin. Kun ikää tulee lisää, nousee rima aina vaan. Ei lähde enää kenen matkaan tahansa, pyttymyksiä liikaa tai arkuutta ottaa uutta haastetta vastaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6605
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      664
      2815
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      93
      1210
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1205
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1110
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228