Näissähän monesti tuntuu, että sana "lapsia" on kirosana. Ei takuuvarmana tule yhteydenottoja. Sitten jos tulee niin hiipii mieleen ajatus, että entäs jos tämä onkin joku pedofiili, joka etsii vaimoksi naista jolla on just kouluikäisiä lapsia.
Joskus olenkin jättänyt lapset mainitsematta itse ilmoituksessa ja kertonut myöhemmin viesteissä. Ei kai tuo nin paha ole. Joillakin kun ei lue ilmoituksissa kuin nimimerkki, sukupuoli ja ikä. eli siis saa jakaa itsestään niin paljon kuin itse haluaa? sitten tietenkin on riskinä, että ihminen, johon on jo kerennyt ihastua jättää vastailun kokonaan. sehän se vasta masentaakin, kun sitten sen tietää, että syy ei ole oma lievä ylipaino taikka omat viestit vaan just ne rakkaat lapset.
Mitä se on uudelta kumppanilta pois jos minulla on jo lapsia? ovatko nämä sinkut niin lapsellisia, että kuvittelevat rakkauden lapsiin olevan pois rakkaudesta, jota osoittaisin uuteen kumppaniin ja sitten yhteisiin lapsiin? haluan silti pari lisääkin kun ovat jo sen verran isoja. Saa minulta siis bio-lapsiakin vielä, taikka voisin myös toteuttaa adoptiohaaveeni. lasten isään on sen verran hyvät välit, että vuoroviikot hoituu, mutta sen kanssa ei tarvii joka päivä pälättää taikka riidellä. eksää en myöskään enää rakasta. muutenkaan en jaksaisi kyllä enää eksää ja entisen suhteen murheita kellekään jauhaa kun erosta on jo vuosia. saatampa jopa suuttua kun oma äiti tai kaverit joskus alkaa tinkaamaan vanhoista asioista, jotka olen itse jo käsitellyt pois häiritsemästä.
kertokaapa miehet ja naiset, mikä niissä uuden kumppanin "vanhoissa" lapsissa hiertää.
Uskaltaako treffi-ilmoitukseen laittaa, että on lapsia?
14
315
Vastaukset
- Huono esimerkki.
Koska vittu en todellakaan jaksa viettää aikaani toisten pentujen kanssa!
Ne ovat sun kersoja eivätkä minun.
Jos olet niin pahvi ettet tajua miten tärkeä ne on mainita ilmoituksessa niin olet täysi IDIOOTTI.
Monella miehellä kuten minulla ei ole halua luoda ihmissuhteita niihin lapsiin eikä myöskään niihin ihmisiin jotka tulevat niiden mukana kuten eksät jne.
Ne on sun rakkaita lapsia, ei niiden uusien miesten.
Joo, en rakasta enkä tule rakastamaan sun spermanjäänteitä. Ok?
Joku toinen voisi ehkä rakastaa, mutta ei ehkä tykkää siitä ettet mainitse niitä ilmoituksessasi joten anna paras mahdollisuus itsellesi siten että tapaisit tuollaisen miehen ROHKEASTI kertoen lapsistasi. Samoin myös lievästä ylipainostasi.
Oikeasti annat juuri sen pahimmanlaatuisen kuvan jostain yhteishuoltajasta joka oikein yrittää pimittää tietoa siitä että hänellä olisi lapsia ja kyselee aivan kuin olisi tosiaan noin TYHMÄ miten ne lapset muka häiritsee.
Ne eivät ole minun tai muiden miesten lapsia vaan sinun ja eksäsi. Sen takia se voi olla vaikea kiinnostua niistä ja heidän elämästä sinun ohella.
Itsepähän hankit lapsia. Suotta sen jälkeen itket että muut eivät rakasta niitä kuin omiaan. - Ikisinkku M
"Näissähän monesti tuntuu, että sana "lapsia" on kirosana"
Vaikken nettideittailekaan niin koetan selittää, ei lapset ole kirosana tokikaan mutta ne ovat niin suuri asia elämässäsi ettei siihen huvita väliin tunkea sellaisen miehen jolla ei myös niitä lapsia jo ole.
Mitä se on uudelta kumppanilta pois jos minulla on jo lapsia?
Niin, mitäköhän? Verrataanpa, ottaisitko itse oikopäätä miehen jonka aika pyörii lähes sataprosenttisesti jonkin vaikkapa harrastuksen ympärillä, puhuu siitä suunnilleen koko ajan ja kaikki suunnitellaan sen ehdoilla, lomamatkat ja muut, mies vaatisi myös sinua jatkuvasti osallistumaan täysillä kuvioon vaikka aihe ei sinua hirveästi kiinnostaisikaan. Mitäpä luulet, olisitko halukas kokeilemaan innostutko aiheesta vastoin kaikkia odotuksiasi? - 1&17
Naisen kommentti: mitä iloa on saada enemmän vastauksia, jos ne tulevat vääriltä ihmisiltä? Jos haluat paljon viestejä niin laita tissivakokuva ja kerro hakevasi "erotiikasta pitävää seuralaista"; kaikki 18-88 vuotiaat miehet vastaavat ilmoitukseesi.
Jos haluat tavata miehen joka on valmis uusperhe-elämään niin se _pitää_ kertoa jo profiilissa. Ja omat yhteydenotot pitää rajoittaa vain niihin jotka hakevat 'lapsellista' naista. Salailemalla ja viestittelemällä lapsettomia etsiville teet hallaa kaikille naisille.
Itse en halua lapsellista miestä, työtöntä enkä parisuhdekokematonta ja meillä kaikilla on oikeus etsiä omilla kriteereillämme.- ....
Sun teksti on täyttä asiaa.
Lapsista on hyvä mainita profiilissa, sillä ne on iso osa elämää. Ja toisen täytyy olla valmis elämään uusperheessä, mikäli elämänkumppani on deittisivujen kautta hakusella. Kaikki ei halua lapsia tai ainakaan toisen lapsia, joten kirjoittelu on vain ajan hukkaa. - eioopakkojoseitaho
.... kirjoitti:
Sun teksti on täyttä asiaa.
Lapsista on hyvä mainita profiilissa, sillä ne on iso osa elämää. Ja toisen täytyy olla valmis elämään uusperheessä, mikäli elämänkumppani on deittisivujen kautta hakusella. Kaikki ei halua lapsia tai ainakaan toisen lapsia, joten kirjoittelu on vain ajan hukkaa.Samaa mieltä. Eronneena miehenä kohdistin hakunikin vain naisiin, joilla on omia lapsia. Lapseton ei vain voi ymmärtää kuinka ehdoton etusija omilla lapsilla elämässä on. Aina tulee valituksia siitä, että eiks ne vois ihan itsekseen mennä, tarviiko niiden kanssa nyt niin paljon olla...
Miten te oikein lähdette suhteisiin? Sitten kun ollaan muuten jo hyvin tutustuttu ja tulee jostain mutkan kautta esiin että mulla on muuten x kpl lapsiakin... EI hyvää päivää! Puhukaa asioista! Sillä tavalla ne selviävät eikä tarvitse ihmetellä. Aika moni aikuinen ihminen osaa puhua ja myös kuunnella kun siihen on mahdolisuus.
Bluffisi ei mene läpi. Kulutat vain turhaa aikaa viestittelyyn ja treffeihin, jotka eivät voi johtaa seurusteluun.
Tämä koskee molempia sukupuolia. Ilmoituksella on tarkoitus karsia sellaiset kumppaniehdokkaat, jotka eivät hyväksy sinua.
Naisen lapset hyväksyy helpoiten mies, jolla on jo lapsiluku täynnä tai joka ei voi saada omia lapsia.Kyllä uskaltaa. On meitä sellaisia miehiäkin olemassa joille lapset eivät ole este, ja pyöreyskin olis vain plussaa, mutta harmi kun tällaisille naisille joilla lapsia ja pyöreyttäkin niin ei kelpaa sitten tällainen tavallinen jätkä. Vaatimukset on niin mahdottomat toteuttaa.
- yh-mama
ole oma rehellinen itsesi ja muista ettet voi mitenkään kaikkia miehiä miellyttää.sulla eletty elämä ja sillä on täysi lupa näkyä.tsemppiä!
- Sander Lucioperca
Kyllä se kannattaa mainita.
Itse vältän "lapsellisia" naisia, koska haen pelkästään parisuhdessa enkä perhe-elämää. Eräs toiveeni on matkustella ja nähdä sekä kokea maailmaa oman kullan kanssa, eikä tämä ole kovin helppoa, jos kuvioissa on myös lauma lapsia mukana.
Jos sinä epäilet miehiä, jotka kiinnostuvat "lapsellisista" naisista, niin tämä kuvio toimii toisinkinpäin. Hieman herää itsellekin epäilys, että mikä jos on jo perheet perustettu yms. eli oltu aivan tosissaan ja sitten päädytty eroon, niin mikä meni vikaan? Toimisiko se parisuhde minunkaan kanssani sitten paremmin? - Parisuhdekokemus?
Kyllä se pitää mainita, ellet ole etsimässä vain seksiä.
Vasta-eronnut (lapsellinen) mieskin on tavoitettavissa vain vuoroviikkoina ja paketissa tulee ex-vaimot, lapset harrastuksineen, sukulaiset, kissat ja koirat mukana. Tai kaikki viikonloput menee ex-perheen parissa. Joka ikisellä treffeillä puhelin on koko ajan päällä ja mies vastaa siihen vähintään kahdesti. Eli ex-vaimo ja lapset tulevat luurin kautta treffeillekin.
Missä välissä tutustutaan? Ja miten?
Tosin tapasin pari lapsetonta aikuista miestä ja sanoisin, että jokin henkisessä kehityksessä on jäänyt väliin. Jos on viettänyt 40 vuotta ihmisiä vältellen, niin sekin pitää mainita. - lulu luu
Jaa-a... Omasta mielestäni on ihan sama, vaikka jättää lapsia-kohdan tyhjäksi. Ai miksi? No siksi, että AINA, jos kohta on jätetty tyhjäksi, profiilin haltija yrittää salata jotain.
Tyhjä kenttä = lue pahimmalla mahdollisella tavalla.
Lapsia tyhjä = lapsia on, kyse on vain siitä, montako
Itselleen sillä hallaa tekee enemmän. Jos miehelle kelpaisikin lapsellinen nainen - tai jopa hakee sellaista, niin tyhjä kenttä aiheuttaa sen, ettei profiilisi nouse hakutuloksiin. Tällainen mies ei siis koskaan löytäisi sinua treffeillä, jos rastittaa 'on jo lapsia' vaihtoehdon hakukriteeriksi.
Kukin tietysti tyylillään, mutta näitä profiileja on niin helppo lukea, vaikka omistaja yrittää salaillakin.
Ja ei, ei kelpaisi lapsellinen kumppani, ellei lapsia ole korkeintaan yksi ja sekin niin iso, että osaa jo itse ruokkia ja huoltaa itsensä. JA ei viettää aikaa isukillaan todella harvoin. minusta pitää ehdottomasti kertoa että on lapsia. Kyllähän tämä asia kumminkin tulee ilmi.
Itselläni ei ole lapsia mutta olen siitä huolimatta deittailu miehiä joilla on jo jälkikasvua. Minusta se on vaan osa elämää.
Lapset ovat - ja saavatkin olla - hidaste kun tutustutaan. Kun ihan oikeasti ihastuu ja tykästyy löytyy kaikki tarvittava aika maailmasta.
Minulla on myös sellainen profiili johon saan hyvin vähän yheydenottoja, mutta jokainen yhetydenotto on sitten taas ollut tutustumisen arvoinen.- eieiei ja ei
Hyvä kun poistin profiilini, koska epärehellisyys hipoo jo kattoa.
Jos pitää lapset kieltää, että saisi yhteydenottoja, niin mitä muuta
sieltä valheiden vakasta löytyykään.
Suorastaan sairasta pas'kaa koko joukko. Nämä lapset on kuitenkin
syyttömiä, joten heidän nimittely on jo liikaa. - rehti mies.
Mun mielestä olis parempi sanoa heti että on lapsia. Ei sitten tule epäselvyykiä myöhemmin. mua ei kyllä lapset haittaa et kelpaa yh-nainekin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154