Jos ensin eroaa kirkosta netin kautta ja minuutin sisällä tämän jälkeen liittyy uudelleen kirkkoon netin kautta, millainen on hallinnollinen prosessi tällaisessa tapauksessa? Käsitelläänkö eroamis- ja liittymisilmoitukset samanaikaisesti?
Vai voiko käydä esim. niin, että liittymisilmoitus käsitellään ensin ja todetaan, että henkilö kuuluu jo kirkkoon ja eroamisilmoitus vasta tämän jälkeen?
Eroaminen ja liittyminen netissä
4
74
Vastaukset
- xcvbo oo1
Missä kirkkoon voi liittyä minuutissa? Ei missään tietääkseni. Eikä erotkaan ole reaaliaikaisia.
- kysy piispoiltasi
Tämä on kirkosta eroamispalsta, niin täällä ei ketään kiinnosta sinun kirkkoon liittymisesi.
On siinä melko suuri mahdollisuus että tietoja käsitellään päällekkäin. netin kautta kirkosta eroaminen ei ole mikään automaatio, vaan jonkun maistraattivirkailijan pitää saada se eroakirkosta.fi:n lähettämä sähköposti, kirjata siitä tiedot järjestelmään ja painaa nappia. Samoin kirkkoon liittyminen pitää kirjata käsin. On hyvinkin mahdollista että tässä menee tiedot ristiin kuten ajattelit. Ensin pitäisi saada varmistus maistraatista että ero on kirjattu, sitten sen jälkeen liittyä uudestaan kirkkoon, jotta voi olla varma että homma toimii. Mutta sitä minä vaan että eikö olisi oikeastaan helpompi vain jättää eroamatta ja liittymättä koska tuossa ei ole mitään järkeä?
- 11 + 6
"Jos ensin eroaa kirkosta netin kautta ja minuutin sisällä tämän jälkeen liittyy uudelleen kirkkoon netin kautta"
Kuka nyt niin tekisi? Onhan tuolla tietysti jonkinmoista teoreettista mielenkiintoa mutta ei taida vaikuttaa havaittavasti yhtään mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450