kyllästyttää koko Suomi24!

aloittelevakeskustelija

Niin monta täysin asiallista postaustani on mennyt poistoon,että en pian enää jatka keskustelua täällä.
Osaan noudattaa sääntöjä,keskustella asiallisesti,mutta koska jotkut,monetkin perustellut mielipiteeni eivät miellytä,on paljon tekstiä mennyt poistoon,siinä missä provoja,trolleja ja sääntöjenvastaisia on saanut jäädä paikoilleen. Ihmettelen tätä mielivaltaisuutta ja "keskustelijoiden" kykenemättömyyttä sietää eriäviä mielipiteitä. Aloittaja,aloittajan peesaajat ja peesaajien peesaajat nyökyttelevät poistatettuaan kaikki yhdessä että juu juu kyllä näin on. Se ei rakenna mitään.

8

2214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerttu Matonen

Oliko se napakymppi?

• Anna.nyt.mennä.go.go

Anna mennä tee se

• Hah.hah

On se napakymppi vaikea temppu pizzan kanssa onnistua oikeassa elämässä

• JeesusAuttaaSinuakin

Minä olen sitä mieltä, että minä olen hyvä ihminen, koska uskon Jeesukseen. Usko sinäkin!

• Reilustirajanyli

Ei päivityksiä turhaan poisteta. Taidat taiteilla rajamaastossa asioilla. Lue ittes lakimieheks niin sulla jotain hyötyy keinua rajalla.

• IStrollaahuvikseen

Miksei toimittajat voi kuolla ennenaikaisesti? Kiusaavat muita tunteettomasti. Kunpa joku kävisi teurastamassa sen vitun paskiaisen kivuliaasti.

• OlenKunnolla

Niin, kirjoita kunnolla niin saat olla rauhassa.

• HerodeksenVävy

Tuokaa se Jeesus tänne, pusken sitä kannikkaan kuivana. Oppii, stana, hilluun.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60