Mihin katosit elämästäni?Ja miksi?
Ei ehditty tutustua pintaa syvemmältä.Lopetit yhtäkkiä yhteydenpidon ja muutuit jääksi.
En loukannut sinua,en jättänyt sinua...odotin että ottasit yhteyttä.
Koin kylmettymisesi väärinymmärrykseksi minua kohtaan.
Jotain sinun on täytynyt ymmärää väärin,olet ehkä uskonut valheisiin.
Halaan sinua nyt mielessäni.
Toivon,että sinulla on kaikki hyvin.
Nyt olisi toisin kanssasi.....
Olin rehelline sinulle.
Olin vain todella arka,jopa niin arka,että et edes nähnyt minua.Helppo oli sinun peilata minuun sellaistakin näkymää sisimmästäsi jota minussa ei ollutkaan.
Olin kiltti,mutta projisoit sisimpäsi varjopuolia ylleni ja luulit varjojasi minuksi,vaikka ne olivatkin vain sinua itseäsi ja varjosi muodostivat eteesi valheellisen kuvan minusta.
Olin kiltti.
En teeskennellyt hetkeäkään.
Uskoit vain pääsi valheita.
Tahdon nyt halata sinua,sillä halauksella joista kirjottelimme josus.Halasimme kyllä oikeastikin,mutta emme sitä halausta jossa olisimme oikeasti kohdanneet.
Miksi katsosit elämästäni?
Karkkeja sängyllä
3
242
Vastaukset
- Elämä on <3
Kauniisti kirjoitettu!
- kaunistaAH!
Kauniisti kyllä,mutta ois voinu kirjottaa otsikon oikein.
Katosit,eikä katsosit ;)
kato katsos vaan ja katoan nyt ;) - utelija123
Ootko aloittaja mies vai nainen ja minkä ikäinen...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645