1,5v tyttö gerbiilillä on ollut 2vk kova patti (itse epäilen törröttävää luuta) joka ei ole pienentynyt/suurentunut, nyt parista pari vm alaspäin hajurauhasen vieressä on vihertävä patti jonka saa näkyviin puhaltamalla karvoje edestä pois..
Äitini sanoi että puhaltelu aittaa kun se saa ilmaa ja olen vaihtanu purut tosi useesti ja 1-5 kertaa pesu- ja vessahiakan, ettei patti pahene.. Faunatteressa ne epäili pattia joka mätii, eli pitäisi viedä lääkäriin puhkasee, mutta mikä se kova patti siinä yläpuolella on?
Vihertävä patti masussa!
Auttakaa?!
4
97
Vastaukset
- Auttakaa!?
**"Nyt patista pari cm alaspäin.."**
Anteeks kirjotus virhe ku oon kännykällä kirjottamassa (: - Instagra_m
Ei mitään hajua, vie lääkäriin.
- gerbiili
Kannattaa viedä eläinlääkärille!!
Ittelläni on kaks 2,5kk vanhoja pentu gerbuja enkä oo koskaan nähnyt sellaista:)"Pentu gerbuja"??? 2,5 kk on jo aika vanha gerbiili. Eivät ne enää mitään poikasia ole. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670