Hintaerot näyttää olevan suuria digikuvien paperille kehittämisessä.
(Tietokone lehti/elokuun numero)
Halvimmat kymppikuvat ja postikulut löytyy seuraavista kehittämöistä.
(noin 0.2euroa/kuva postikulut 2euroa)
www.efoto.fi
www.fotokioski.net
www.ifi.fi
halvimmat 20x30 suurennokset
www.fotokioski.net 0.99e/kuva
www.digiexpress.fi 2e/kuva
www.efoto.fi 2e/kuva
Digikuvien tulostuspalvelut vertailussa tietokonelehdessä
2
4133
Vastaukset
- Ossi
Tilasin samasta 2200 x 3008 pikselin kuvasta 20x25 suurennokset Rajalasta ja Fotokioskista. Rajalan kuva oli paljon kalliimpi ja selvästi terävämpi. Fotokioskin kuva tehdään himmeälle paperille, terävyys on muutenkin paljon heikompi. Vaan on halpakin.
- Nimetön
pitää siis tässäkin paikkansa. " halvalla ei hyvää saa". Itse valokuvausta useamman vuoden harrastaneena filmikameralla kuvanneena voin todeta, että kuvien taso on tippunut reilusti muutamassa vuodessa. Kukaan ei tunnu enää tekevän kunnon jälkeä edes filmeistä, kun kaikki vaan vaativat ilmaisia kuvia. Miettikää mistä voisi johtua huonot kuvat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814