Amilo D1840W:n käynnistyksessä joudun aina painamaan F2, ja menemään BIOS setuppiin, ja yleensä painan esc (älä tallenna ja poistu). Joutuisin aina asettamaan kelloajan ja päivämäärän itse. Mistä tämä johtuu ja miten korjaan sen. Voiko se "patteri" koneen sisällä olla loppunut
Amilo D1840W
4
63
Vastaukset
- fsxsim
Toinen kysymys: Miten käytän akkua kyseisessä läppärissä??
Windows XP home edition SP2 Koneen sisällä oleva paristo voi todellakin olla loppunut. Sen vaihtaminen voi edellyttää juotoskolvin käyttöä.
Toiseen kysymykseen: Miten niin? Akku toimii automaattisesti aina kun laite ei ole verkkovirrassa, jos se ei ole kulunut loppuun.
Windows XP SP2 tuki on loppunut, ja SP3 :kin päättyy 8.4.2014
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows/help/learn-how-to-install-windows-xp-service-pack-3-sp3- fsxsim
Toimii varmaan, mutta jos akussa ei ole virtaa, eikä missään vaihtoehtoa, että käytä akkua (ja lataa se samalla), niin miten saan sen toimimaan
fsxsim kirjoitti:
Toimii varmaan, mutta jos akussa ei ole virtaa, eikä missään vaihtoehtoa, että käytä akkua (ja lataa se samalla), niin miten saan sen toimimaan
Akun tila ja latautuminen pitäisi näkyä virranhallinta-asetuksissa.
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows-xp/help/setup/configure-power-management
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277