Olen kohta 18 vuotias nuori nainen ja haluaisin kovasti muuttaa Espanjaan. Aluksi noin vuodeksi espanjalaiseen perheeseen (sitten kun olen täyttänyt 18), mutta myöhemmin pysyvästi.
Onko mahdollisuutta päästä asumaan espanjalaiseen perheeseen muuten kuin vaihtarina (olen jo liian vanha, muuten kyllä..), kielikurssien kautta tai au pairina?
Espanjaan?
:))
5
280
Vastaukset
- wweerre
Et ole vissiin uutisia pahemmin seurannut? Espanjassa on työttömiä omastakin takaa jo ihan riittävästi, ilman tuttuja pääsy voi olla aika hankalaa. Lisäksi palkat on poljettu minimiin.
- Ei espanjaan kannata
Yrittäisit mieluummin päästä vaikka chileen.
- oij
Barcelonassa on paikkoja (ei myyntiä) mm. Xeroxilla, HP:llä, Booking.com:illa, Facebookilla, Kraft Foodilla ja Applella.
- madrileña87
Rikkaita perheitä on vieläkin, eli au pair-töitä on.
- ya ya yeee
Heh heh Espanjassa ei ole sen parempaa kuin Suomessakaan samaan joukkoon kuuluvat koko etelä eurooppa.....onnea yritykselle :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647