Harvoin näkee vielä nykymaailmassa että joutuu maksamaan turhasta, sellaisesta jota ei käytä.
Miksi Vesikossa kuntosalille menijä jotuu maksamaan myös uimisesta?
Olisi helppoa tehdä palvelun käyttäjälle hinnasto käyttämänsä palvelun mukaiseksi . Alakerran pukuhuoneet mahdollistavat kontrollin. Miksi kuntosalia käyttävät laitetaan maksamaan uinnista aiheutuvia kustannuksia?
Vesikon palvelu/hinta
6
369
Vastaukset
- Samaa Mieltä
Nyt maksu on kohtuuton kuntosalilla käynnistä, oliko jotain 6,70 :(
- Eri mieltä
Älkää sitten käykö!
- kuntosalimies
Käykää BBGymil. Asiallinen paikka.
- kuntosalli
kävin pp-kymillä, mutta huonompi oli uida kuin vesikossa. Kylmempi vesi, ja altaissa liikaa uimareita.
Vesikon hinnat on tosiaan nousseet tänä vuonna, uintikin iltapäivällä ja illalla jotain neljä euroa, huh huh. Itse käyn siellä vain kun on pakko, ennemmin Rantakylään tai Kuntohoville, joka on kylläkin vielä kalliimpi paikka.
- mikäs mättää
Onko kyseinen liikuntatoimi verovaroja nauttivaa? Saman hintainen mitä yksityinen puoli, mistä johtuu ja mitä veroilla saa liikuntatoimelta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175