EU:n ja Venäjän viisumivapaus voisi toteutuessaan synnyttää Suomeen 15 000 työpaikkaa.
Näin arvioi Matkailun edistämiskeskuksen ylijohtaja Jaakko Lehtonen. Asiasta kirjoittaa Aamulehti.
Lehtosen mukaan venäläisten matkailu Suomeen kasvaisi viisumivapauden myötä 30-40 prosenttia. Turistien täällä käyttämä rahamäärä ei kuitenkaan kasvaisi aivan yhtä paljon.
- Uusissa tulijoissa olisi ehkä hieman enemmän pienituloisia ihmisiä, Lehtonen arvioi lehdessä.
Viime vuonna venäläiset kuluttivat Suomessa lähes 900 miljoonaa euroa. Kaikkiaan ulkomaiset turistit toivat rahaa 4,4 miljardia euroa.
Sisäministeriön kansliapäällikkö Päivi Nerg arvioi lehdessä, että viisumivapaus voisi toteutua aikaisintaan vuonna 2018.
Lähde: Aamulehti
POLIISILLE LISÄÄ TYÖPAIKKOJA VIISUMIVAPAUDEN VUOKSI ???
2
<50
Vastaukset
- made in rumania
TERVETULOA RUSSKI MAFIA
Joko ensi vuonna luetaan Hesaria venäjäksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329