Vihaan ulkonäköäni

rumatyttöxvd

Oikeesti vihaan kaikkea mun ulkonäössä, ihan kaikkea! Mun suuta, silmiä, nenää, poskia, korvia, hiuksia, hampaita, mun koko kroppaa, mun pituutta ja painoa, oikeesti ihan kaikkea! Vihaan jopa mun kävelytyyliä ja sitä miltä näytän kun puhun ja nauran. Kaikki aina sanoo mulle että mun pitäis keskittyy positiivisiin puoliin mun ulkonäös, mutta entäs kun en näe siinä mitään positiivista. Oon oikeesti miettiny vaikka kuinka monesti että mitä positiivista mun ulkonäös on, mutta en vaan läydä mitään. Mun ulkonäkö vaikuttaa mun elämään tosi paljon. Saatan jäädä kotiin kun muut menevät ulos, vain sen takia että tunnen itseni niin rumaksi. Enkä uskalla ulkonäköni takia tutustua uusiin ihmisiin. Tuntuu että mitä kauemmin itseäni aina katson peilistä, sitä kauheammaksi muutun. Aina ennenkuin lähden ulos, vaihdan vaatteita miljoona kertaa mutta mikään ei koskaan näytä hyvältä. Tuijotan itseäni peilistä tunteja, ja murehdin sitä kuinka ruma olen. Laitan kameroita kuvaamaan, miltä näytän kun kävelen, puhun, nauran yms. Olis kerrankin kiva tuntea itseni edes vähän kauniiksi... Onko täällä muita joilla olis samanlaista ongelmaa?

6

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmhmm

Ikä?

• -98:>

Jokainen on kaunis, kaikki eivät vain näe sitä.

• Onks kik ni katottaan sie ootko ruma?

• elavatuoli

Hoi! Mulla on sama homma. Tai no on ollut. Pidän itseäni rumana ja noh... En ole mikään unelma prinssi. En itsekkäön mielelläni lähde mihinkään kun näen ihmisten halveksuvat katseet jotka he langettavat päälleni julkisilla. Toisaalta itsevarman oloinen ihminen. Oli se kuinka lihava taikka ruma niin se on vaan jotenkin arvostettavan näköinen. Kaunis sisin on tärkeintä. Ei ulkoinen kauneus. Yritä vaan hyväksyä se miltä näytät ja yrttää olla ajattelematta asiaa sen suuremmin : ) Nauti vaan elämästä. Ei muiden mielipiteiden kannata antaa pidätellä sua.

• kikiii

Kaverin kanssa oltiin eilen tallilla töissä. Hiki tuli eikä tallilla jaksa olla parhaat päällä,kun siellä pöllyää javaikka mitä. No tuli nälkä ja lähdimme mäkkäriin. Voi sitä katseiden määrää! Mikä tässä ihmisten yhteiskunnassa on?? Ei hevosiakaan kiinnosta miltä näytämme :)

• wnlddlt

4 vuotta myöhässä, mutta olen ällistynyt miten aloittajan kertomus kuulosti niin paljon omaltani... Et ole ainut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      677
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60