Voisitteko auttaa sellaisessa asiassa kuin, miten luodaan varmuuskopiointi-tominto kuvakkeeksi työpöydälle. Minulla on pöytäkone, jossa Windows 7. Haluaisin tehdä ”ohjelmanpätkän”, joka varmuuskopioisi määrätyissä kansioissa olevat tiedostot. Koneella on pääkansio TYÖTIEDOSTOT ja sillä useita alikansioita, jotka kaikki haluan varmuuskopioida. Nykyisin teen sen niin, että käyn ”käsin” kopioimassa tuon pääkansion alikansioineen muistitikulle. Käyhän se noinkin eikä ole iso vaiva, mutta olisi kiva jos homma hoituisi yhdellä klikkauksella. Nythän ”kone” aina kysyy, että tämän niminen kansio ja tiedostot on jo olemassa, korvaataanko, minulla kun on useampi muistitikku kierrossa noissa varmistuksissa ja siellähän sitten aina on jo olemassa noita kansioita ja tiedostoja. Kiitos kovasti jos ehditte auttamaan
Varmuuskopiointi
Mummu 62v
2
137
Vastaukset
- Joku synkronointi
Ota käyttöön joku synkronointi ohjelma esim. ilmainen SyncToy niin ei tarvitse pähkäillä tuollaisia.
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=15155 SyncBack on myös oikein hyvä ja helppo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706