Hei!
Pystyykö rotille tekemään häkin kaapista? Siis samaan tyyliin kuin siileille, chinchillalle yms.
Ovet siis olisivat tiheää minkkiverkkoa. Onko ihan tuhoontuomittu ajatus :)
Häkki kaapista?
rotat1
2
185
Vastaukset
- Eiköhän
En omista rottia mutta chinchillat kyllä ja itselläkin haaveena tehdä niille kaapista häkki :) Mun mielestä kyllä voi tehä muillekkin jyrsijöille kuhan eivät pääse pureskelemaat tietä pois:)
- Sedä
Ongelmaksi voi muodostua, jos häkin pohja on puuta. Rotan pissa kun nopeasti pinttyy pohjaan, eikä sitä saa millään puhtaaksi. Siksi kätvämpää voi olla rakentaa verkkohäkki muovisen tai metallisen pohjan päälle. Jos rotat osaa käydä nätisti laatikolla tai pohja on hyvin päällystetty iin että pissa ei imeydy ja sen pyyhkii usein, voi toimiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670