Voiko olla niin, että lapsi haistaa tissin ja ei siksi nuku kunnolla vaan nukkuu levottomasti ja imee tissiä parin tunnin välein valvottaen koko perhettä touhullaan.
Onko siis imetys niin hyvä ja terveellinen juttu, kun tärkein eli uni häiriintyy kaikilta?
Voiko imetys pilata yöunet?
4
265
Vastaukset
- Riippuu..
ihan siitä minkä ikäisestä vauvasta on kyse. Meillä kuopus lopetti yösyönnit kun oli nukkunut n. kuukauden omassa huoneessa.
- Valvoja
Missä iässä?
- 10kk
Valvoja kirjoitti:
Missä iässä?
ikäisenä lopetti yösyönnit.
- ce90
Meillä ei ainakaan. Ihan vastasyntyneenä nukkui 3h putkeen yöllä. 6vk ikäisenä 6h ja reilu2kk alkoi nukkumaan putkeen 8-9h. Omassa sängyssään aina nukkunut meidän sängyn vieressä. Välillä joutunut ottaa viereen nukkuun jos on ollu rauhaton. Tai sitten ihan alussa kun väsymys oli kova niin vahingossa itse nukahdin imettäessä.
Tietysty vauvat on erilaisia ja jotkut on pahempia tissitakiaisia. Suosittelen tietysti imettämään esim vastustuskyvyn takia. Itse olin juuri kipeenä eikä vauvaani se tarttunut =) täysimetyksellä menty.vaavi nyt 5kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667