Hei, olen 22 -vuotias nuori nainen Oulusta. Olen aina pitänyt lasten kanssa toimimisesta ja ohjaamisesta. Jo yläasteiässä katsoin 5-vuotiaan pojan perään ajoittain. Samoihin aikoihin aloitin kerhojen ohjaamisen 4H:lla(2007). 4H:n kautta sain myös lastenvahtikeikkoja eri-ikäisille lapsille.
Koska minulla on kilpauimaritausta, aloitin lukioaikana uinnin valmennuksen. Olen samassa seurassa edelleen päävalmentajana.
2011-2012 työskentelin päiväkodissa pääsääntöisesti 4-6 -vuotiaiden ryhmässä, mutta tuurasin ja auttelin myös pienten puolella ajoittain. Lastenhoitokokemusta minulla on siis hieman alle vuoden ikäisestä lapsesta aivan yläasteikäiseen asti.
Tulevaisuuden suunnitelmiini kuuluu opettajan ammatti.
töitä voin tehdä iltaisin ja viikonloppuisin.
Yritystä on lastenvahdintyön hakemisessa, mutta jostain syystä olen tällä hetkellä työtön. Joko meitä on liiaksikin tarjolla tai tekijät ja hakijat eivät kohtaa. Rakastan lapsia ja toivoisin pääseväni takaisin ympyröihin. Teen töitä koko Oulun alueella ja tulen mielelläni käymään ja tutustumaan lapsiin ja vanhempiin.
Piritta.taivassalo@hotmail.com
Oulunalueella lastenvahti tarjolla
Oulu
1
154
Vastaukset
- Oulu
nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319