Onko kukaan lähdössä oulusta 3.9 alicanteen ja mihin hotelleihin olette menossa? :)
Alicanteen 3-9.9
8
593
Vastaukset
- meikki1
kukaan lähdössä 6.8 Alicanteen Oulusta?
- petku1
ollaan menossa tyttöystävän kanssa ja hotel mio cidiin.
- petku1
siis 3.9 oulusta ja kaksi viikkoa
- bigge2
Heips! Lähden ystävättären kanssa kyseisinä päivinä Alicanteen ja hotellin nimi on
Maya Alicante 3 staraa- kuulemma aivan viihtyisä majoitus.
Aiomme relata tutustua nähtävyyksiin sekä viettää mahdollisimman rento rantaloma.
Keväällä olin Torreviejassa kuukauden mutten oikein pitänyt paikasta!
Nyt toivottavasti enemmän hupia.
Terv. Pirkkoliisa Rekilä
0405733986 - average guy
Syyslomalla kaverin kanssa oltais lähdössä suoralla lennolla Oulusta Alicanteen! Onko ketään lähdössä samoihin aikoihin?
- mekin mennään
mekin mennään syyslomalla alicanteen, kaksi aikuista ja kaksi teiniä. hotellimme on apartementos concorde 22.10- 31.10. toivotaan että ois vielä lämmintäkin
- vilma20
Me ollaan menossa Oulusta 10.9 ja hotelli apartamentos concorde.
Onko kellään siitä kokemusta?- mikuliini1
Me myös Oulusta 10.9 ja hotelli on Holiday Inn Playa de san juan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635