Voisitko kertoa kokmuksiasi tältä vuodelta Wela Hotellista.
On yksi vaihtoehtomme.
Wela Hotel
2
217
Vastaukset
- punksu
Viiko sitten tultiin sieltä kotiin enkä ikinä enää mene. Ruoka oli huonoa, valikoimaa vähän ja aina samat ruuat tarjolla. Lihat raakoja, kasvikset hyviä. mehut ja limsat oli lantrattu vedellä niin ettei maistuneet millekään.
Siisti se hotelli oli. Siivojat siivoskeli aulaa yömyöhään joka päivä, siivous toimi huoneessa hyvin.
Meillä oli suihku rikki koko viikon, ei tullut kuin polttavan kuumaa tai jääkylmää. Hotellin hlökunta suhtautuivat tosi nuiveasti kun valitimme asiasta.. "ei kukaan muu ole valittanut" Eivät korjanneet sitä, mutta antoivat meidän olla lähtöpäivänä 4h pidempään huoneessa ilman kuluja.
Mun mielestä se ei vastannut siitä annettua tasoa. Ainoa asia josta olin kiitollinen niin siitä, ettei mulla ollu lapset mukana!!
Meillä siis kuului allinclusive hintaan ja siks mua häiritsikin tuo huono ruoka niin kovasti. Onneks siellä on halpaa syödä ravintoloissa, joten mahan sai kuitenkin täyteen. - Kivaa oli
Valintamme kohdidtuikin Turkin Alanyaan. Hyvin meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814