Niin monta kertaa on tullut vastaan tilanne jossa itseäni jopa 20v vanhemmat naiset tulevat baarissa juttelemaan. Kerokaa nyt siis onko se vaan "kivaa pientä flirttiä" vai villiintyykö naiset oikeasti tuossa iässä ja alkavat katselemaan nuorempi miehiä?
Miten on naiset
26
353
Vastaukset
- vanha nainen hunning
En voi puhua kuin omasta puolestani mutta en voisi edes kuvitella katselevani sillä silmällä oman poikani ikäisiä miehiä.
Nuorempana minulla oli jonkinlainen turvallisuuden kaipuu kai koska rakastuin aina itseäni vanhempiin miehiin. Lasteni isäksi valikoitui kuitenkin samaa ikäluokkaa kanssani oleva mies. Olen eroni jälkeen elellyt sinkkuna ja viimeiset vuodet ihan yksinäni kun lapset lähtivät maailmalle. Silti en nuorta miestä miehekseni ottaisi :) Pojat on poikia! - ihan tavis
Turhaan tietenkin yleistin. Jotkut ilmeisesti kuitenkin hakevat vain flirttiä tai muuta seikkailua kun käyttäytyvät siten. En jaksa itsekkään siihen uskoa että musta olisi kenellekkään 50 naiselle aviomieheksi :)
- ...
Räystäänpudotukset.
Itellä oli joskus aikanaan riesana viiskymppiset korkppikotkat, jotka iski kimppuun, kuin sika limppuun. Tyypillisin ilmestys oli musta/punaraidalliseksi tukkansa värjännyt, teinivaatteisiinsa pukeutut just "eroamassa" oleva haahka.
Ne kun on vaihdelaatikkovuosien kourissa, kakarat lähteneet, ukko tympii, elämä jäänyt elämättä. Ne jatkaa siitä, mihin kakarana jäivät. Siis niin kauan kun on aikaa. Iteasiassa, ei ne halua lapsia. Ne haluaa niitä pois jääneitä nuoruudenseikkailujaan. Suomeksi seksiä.
Se vauhti alkaa mun mielestä siitä, kun eukko täyttää neljäkymmentä, rauhoittuu sitten kun on yli kuuskymppinen. Ja kiihtyy taas laitoksessa dementiaosastolla.
Kundeilla tasaisempaa. Ainahan naiset kiinnostaa, mutta ei ole pakkoa alkaa niitä keräämään, jos menee ok niissäkuvioissa muutenkin. Akat epätoivoisia, ukot vaan pongailee sopivia kohteita, tarvittaessa.
Se on tämä"puuma"-ilmiö muka uusi. No ei ole. Aina sitä on ollut, nyt siitä vaan puhutaan avoimemmin. Tosiasia kuitenkin on, vanhempikin mies voi sittää nuoren naisen, toisin päin se ei onnistu mitenkään.
Nojaa, faktoja kehiin. Eukot nyt ei tykkää hyvää, mutta oletan, joku nuorehko kundi saattaa tajutakin ytimen.
Ainiin. En ole nainen, joskus vaan niihin törmäillyt...
=DW=Vai on Sinulla ollut riesana " viisikymppiset korppikotkat ,
teinivaatteisiinsa pukeutunut, just eroamassa oleva haahka " .
Ei ennen puhuttu teinivuosista, tytöt kasvatettiin nöyriksi ja
kuuliaisiksi, piti olla kiltti, käyttäytyä hyvin ja siveästi .
Teinivaihe kenties jäi sitten elämättä kun tuli perhe ja
elämän ns. ruuhkavuodet.
Kirjoitit että " akat ovat epätoivoisia ", tuskinpa sentään.
Ehkä sitä menetettyä elämänvaihetta eletään nyt, kun se vielä
on mahdollista ja haloo ... " vanhempikin mies voi siittää
nuoren naisen, toisin päin se ei onnistu mitenkään ".
Tuskinpa kukaan 50 nainen enää haluaisikaan siihen
helvetilliseen rumbaan, kun ovat saaneet pesueensa maailmalle !
Onneksi luonto on järjestänyt tämän asian niin hienosti, että
naiset vapautuvat tästä lisääntymiskyvystä.
Kirjoituksestasi saa sen käsityksen, että et arvosta naisia koska
akottelet ja nimittelet " haaskoiksi ".
Annetaan kaikkien elää elämäänsä mielensä mukaan, mitä
se kenellekään kuuluu, jos haluaa nuoremman miehen, vaikka
vain seksikumppaniksi, sillä 50 naisillakin on vielä sellaisia
tarpeita, vaikka jotkut miehet luulevat " vaihdelaatikkovuosien "
näivettäneen naisten tarpeet .
Hyvää alkavaa syksyä kaikille, tasapuolisesti !- actionfigure
DW on varmaan käsittänyt asian ihan väärin. Nainen tulee siihen baaritiskille viereen tilaamaan mikolta siiderin ja DW luulee, että kyseessä on iskuyritys...
Ettei vaan ole kyse lopulta happamista pihlajanmarjoista.
Samat villitykset ovat naisilla kuin miehilläkin. Viisikymppisenä markkina-arvo alkaa pudota puolin ja toisin, siitä sitten johtuu että yritetään kaikin voimin kun kuvitellaan vielä jotakin voitavan.
ei villiinny mutta viimeks kun olin pari vuotta sitten tanssiravintolassa niin mulle tuli jutteleen sellanen parikymmentävuotta nuorempi mies ja kerroin hänelle että voisin olla hänen äitinsä niin ei kuulemma haitannu mitään kysyisin mikä saa nuoremmat miehet villiintyyn vanhemmista naisista ei kiitos kiinnosta ainakaan mua nuoret miehet oman ikäinen on ok.
- 55 ja risat
jos olen juttuseuraa vailla niin ikätoveri tai hieman vanhempikin on ok, jos taas seksiseuraa etsin niin silloin katselen noin nelikymppisiä.
- eräsmaija
Heh heh , eikö 20v vanhemmat naiset saisi tulla edes juttelemaan ?
Pitäähän sitä pientä, piristävää flirttiä harrastaa, ei siinä ole kai
mitään pahaa ? Ei pidä aina luulla, että heti sun lakanoilles haluaa, heh heh .
Kyllä nuorekkaat naiset saattavat jopa villiintyäkin, kun katselevat
nuorempia miehiä, joilla on pilke ja elämänilo silmissään.
Vanhat miehetkin tuijottelevat nuoria, vereviä naisia.
Miksi vanhempi nainen ei muka saa katsella komeita, rypyttömiä,
hyväkroppaisia miehiä ? Tasa-arvo !
Vanhemmat ukot, no jaa, jääköön sanomatta. - Mummo jo
Ei aina tarvitse ajatella, että jos nainen, olipa hän minkä ikäinen tahansa, lähestyy juttelemalla sinulle että hänellä on jotakin TAKA-AJATUKSIA. :))
- Sanot vaan
Ei tarvitse, mutta varovaiselle ei tule vahinkoja.
Kaikki naisen ajatukset ovat taka-ajatuksia, puhe yleensä vain niiden peitettä. - :))))))
jaa, ja mielessä pyörii taka-taka-taka-taka-takaapäin ♪ ♫
- Yöäk !
Sanot vaan kirjoitti:
Ei tarvitse, mutta varovaiselle ei tule vahinkoja.
Kaikki naisen ajatukset ovat taka-ajatuksia, puhe yleensä vain niiden peitettä.Näin ei sano kukaan muu kuin sovinistisika.
- johan nyt
Tulevat juttelemaan... Kun jutun sisältö ei ole tiedossa, niin vaikea sanoa mitään. Minullekin tulee monenlaisia ihmisiä juttelemaan, mukaanlukien lapset ja ikätoverinaiset, koirat tulevat tykö, mutta ei ole tullut mieleen, että he flirttailevat.
- tanj a
Enpä ole jaksanut nuorempia miehiä jallittaa, koska sain heitä kiintiöni täyteen nuorempana. En lähtenyt parisuhteeseen ennen kuin se tuntui hyvältä levottomalle mielelleni. Muutenkin ammattini puoleta edustan jo vanhaa ämmänketaletta ja juttelen itseäni nuorten miesten kanssa hyvinkin usein, eikä ilmassa ole taholtani väreillyt yhtään mitään.
Mökkinaapurissa on ikätoveri, sinkkunainen, joka olisi varmasti paratiisi monelle miehelle, koska sinne kokoontuvat eronneet, karanneet ja muuten vain vapaat naiset saalistamassa nuorempia miehiä. Kaikki tanssipaikat, baarit ja vastaavat on kierrelty ja käy ne joskus kiehnäämässä meidänkin portilla, jos mies vois vähän jeesata jonkun käytännön (?) jutun kanssa. Siitä päättelin, että naisissa on eroja ja jotkut eivät tyydyty koskaan. Elämänarvo on miehissä ja jutut keskittyvät vain miehiin. Käsittääkseni lähitienoon nuoret uroot ovat tulleet naapurin mökille aivan vapaaehtoisesti viihdytysjoukkoihin niin, että hyöty ja ilo on molemmin puolista. - Hah !
Oletko miettinyt tarkkaan, kumman osapuolen kieroutuneesta maailmankuvasta kysymyksesi kertoo?
- eräs lukija
Jos baarissa ei ole vanhempia miehiä, on aivan luonnollista että
20v vanhempi nainen tulee juttelemaan. Ei välttämättä iskeäkseen
vaan yksinäisyyttä karkoittaakseen. Ilmiötä kutsutaan myös
sosiaaliseksi kanssakäymiseksi, jos et ole tietoinen. Onko se ikä printattu johkin ;) Mun on usein vaikea arvioida ihmisten ikää.. tuo ei tosin ole vastaus.. jos tulisin jutteleen, muistuttaisit ehkä "naapurin poikaa", tulee mieleen sun nickistäkin 'ihan tavis'.. Mutta tiedä tulisinko sittenkään..
Päihtymystilan vois kuvitella vaikuttavan asiaan, muttei silti tarvi olla etu- tai taka-ajatuksia! Eikähän naisia voi laittaa yhteen lokeroon, jokainen omanlaisensa kuitenkin.- kuka mikä koska
Noh, ootko sä tavis viiskymmentä ja naiset 70 tulevat sinulle jutustelemaan? Olisikohan niin, että näytät orvolta pirulta ja hyö sinnuu haluvat tsempata.
- 50+
Ketjun paras kommentti ! :D
- ihan tavis
Tavis on 36v eli vielä tovinen matkaa 50 ikään :) Mutta hyviä kommentteja.
- Meehän kasvamaan
No se selittää sitten miksi ympärilläsi muka pyörii pari vuosikymmentä vanhempia naisia. Olethan nytkin hakeutunut ihan itse tänne niiden seuraan.
- Täysihoitajaksi?
Minä olen aina keskustellut mielelläni fiksujen ajattelevien ihmisten kanssa, joskus hetken satunnaisesti jonkun kummastusta herättävä toisinajattelevankin kanssa. Deittiseuraa en ole baarista koskaan etsinyt, vaan joutilaaseen hetkeen juttukavereita. - Välillä tosin joku paljonkin nuorempi mies saattaa ehdotella jotain. Ehkä useampikin voi etsiä vastikkeetonta täysihoitopalvelua.
- ajij
Jospa sä näytät vanhemmalta mitä olet, oletko katsonut itseäsi peilistä?
A. Kaikki viisikymppiset eivät käy "baareissa", joten ei voi yleistää että tän ikäist naiset villiintyisivät.
B. Uskoisin että monikin viisikymppinen haluaa ikäisensä tai vanhemman MIEHEN, ja hän ei varmaankaan löydy baarista.- Mikä mättää?
Kyllä minä ainakin "baarissa" käydessäni juttelen eri ikäisille ihmisille. Ei sieltä kukaan mukaani lähde, kotiini menen yksin. Olen sinkku, mutta baarista en toista puoliskoa etsi.
Se on minulle tapa viettää aikaa joskus ja menen myös sinne tapaamaan ihmisiä. Miksi keskustelua, vaikka kevyttäkin, ei voisi käydä eri ikäisen kanssa? Minusta parasta antia illasta ovat tuntemattomat ihmiset, joiden kanssa voi keskustella hetken aikaa mielenkiintoisista asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854