Olen 32 v sporttinen nainen, ja käyn kokovartalohieronnassa parin viikon välein. En ole bi-henkinen, mutta kyllä pikkarini kostuvat aina kun hiejotar koskettaa pakaroitani, ja sisäreisiäni. Etenkin jos otteet noilla alueilla ovat kevyemmät. Aiemmin häpesin kostumistani, mutta etenkin käydessäni vieraspaikkakunnilla huohotan kyllä salaamatta mitään jos on sellainen fiilis. Mieshierojan rytmin saa aika helposti sekaisin kun jännittää ja rentouttaa pakaralihaksia tämän hieroessa niitä. Nyt yhden kerran ollut hieronnnassa geishakuulat kiimapillussani. En suosittele jos menet vakiohierojalle...
Kostun kokovartalohieronnassa
4
991
Vastaukset
- koulutettu hieroja
Hei se on normaali tilanne, näin se menee ammattihieroja mies.
- no joo
miehillä mieli kuvitus taas lentää.
- klinikka naiselle
Hierontaa mieshieroja luottamus.
-hemmottelu hierontaa
klinikka.naiselle@luukku.com - Hierojamestari stadi
On luonnollista jotta pilllukka kostuu ja jopa tulee märäksi niin että mesi vuotaapi. Kun huomaan naisen märkyyten, alan hivuttaa kättäni haaruksiin, siis asiakkaan, ja sormetan kohta emätintä jos nainen ei estä. Tätä tapahtuu pari kertaa viikossa, sillä naisten kesken hyvä palvelu leviää etenkin kiimapilluisiin. Tavallisesti pääsen panolle sormituksen perään, tai ainakin nainen nuolentani jälkeen imuttaa, olen myös ollut monta kertaa kuusysissä. Nautittavaa hommaa tää naisten hieronta. Panen kaikkia halukkaita ihan mummoja myöten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850