Tapasin itseäni 10 v. nuoremman miehen (itse olen 48 v.). Olin jo täysin unohtanut miltä voi tuntua kun suudellaan kunnolla.
Se oli niin nautinnollista, että housut kastuivat välittömästi. Hän osasi juuri oikein työntää kielensä suuhuni, jotta sain imutettua sitä kuin kullia (väristykset kävivät selässäni). Alahuuleni ottaminen hänen suuhunsa, ym. ym. ym.
Vau, yritä siinä sitten olla järkevä ja sanoa, ettei tänään mennä sänkyyn vaikka olisi jo aivan valmis tapaus.
Kiitos ihanasta kokemuksesta. Onneksi tapaamme vielä ;;))
Nuoremman miehen kanssa suuteleminen
Vielä uudestaan
1
406
Vastaukset
- ja pussaa nenääs
Hyppää homo voltti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716