Olen 36-vuotias nainen. Olen eronnut 1,5 vuotta sitten yli yhdentoistavuoden avoliitosta. Tutustuin parhaan ystäväni kautta hänen kahteen siskoonsa. Olen tuntunut nyt nämä uudet kaverini noin vuoden ajan, käymme yhdessä lähinnä baareissa, meitä yhdistävä tekijä on meidän kaikkien tuoreet erot. Nämä uudet kaverini ovat itseäni jonkun verran nuorempia siinä kolmenkympin hujakoilla. Ongelmana on se, että heillä on päällimmäisenä mielessä, kun mennään baariin niin kauhea bilettäminen ja miesten iskeminen. Kun itse tykkään pitämään baarissa hauskaa ilman miehiä ja ilmanalkoholiakin. En osaa olla myöskään tyrkky, en ole koskaan ollut sellainen. No nämä kaverini eivät kyllä jätä mitään arvailujen varaan.. No, tämä kaikki vielä menisi muuten, mutta toinen näistä kavereistani kyselee multa koko ajan mikä meno ja yrittää naittaa minua. Saattaa sanoa jopa suoraan, että mene ihmeessä kierrokselle ja muista hymyillä. En minä osaa teennäisesti vetää mitään hymyä naamalla, se tulee, jos on tullakseen... Minulla on yleensä käynyt flaksi ihan hyvin ei tietenkään joka reissulla, mutta ei se ole mikään ongelma. Mitä teen kavereitteni kanssa, olemme melko erityylisiä ainakin tässä asiassa.. Menenkö jatkossa yksin baariin sillä kavereitteni takia menen sitten lukkoon ja iskee kamalat suorituspaineet miesten suhteen....
Bimbot kaverit
3
97
Vastaukset
Joko menet yksin baariin tästä lähin tai sit puhut suoraan kavereillesi asiasta. Voimia sinulle ja onnea elämääsi! =) T. 37v mies
- 14+9
Parasta tietysti on vaihtaa kaveripiiriä, mikäli nykyisen kanssa on erilaiset intressit.
Tosin tätä ihmettelin: "Kun itse tykkään pitämään baarissa hauskaa ilman miehiä ja ilmanalkoholiakin." Haetko esimerkiksi sellaisia kavereita, joiden kanssa istuttaisiin pöydässä jutellen? Ehkä sellaiseen kahvilat tai kivat ruokaravintolat ovat baareja parempi tapaamispaikka. Ainakin baareissa usempikin on juoma kädessä ja monilla baarissa käymiseen liittyy nimenomaan vastakkaiseen sukupuoleen tutustuminen. - ucj ck vk
Kyllä minulla on tällaisia kahvilakavereitakin. Pointtina tässä on se, että kyllä minäkin haluan tutustua miehiin, mutta en ole ikinä ollut mikään tyrkky.. Eli minulla ei ole tapana mennä miesten eteen keimailemaan ja tekemään itseäni tykö.. Musta sellanen on halpaa. Silti olen useimmiten löytänyt miesseuraa olemalla ihan vaan luonnnollisesti oma itseni.. Aika vaikeaa olla sellanen, ku nämä kaverit kehottavat olemaan sitä ja tätä... Ja alkoholi ei usein kuulu kuvioihin ihan järkisyistä, koska olen pitkän matkan vuoksi usein liikkeellä omalla autolla, esim. taksi tulee liian kalliiksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124