Moi. Onko tuoreita kokemuksia / kuulumisia Alcudian Viva Tropic hotellista?
Viva Tropic
4
270
Vastaukset
- Mallorca-fani
Ei ihan tuoreita, mutta olimme syyskuussa 2012 siellä kaksi viikkoa. Huoneistossamme oli erillinen makuuhuone ja parveke ns. kadulle päin. Tosi siisti ja hyvä hotelli. Huoneisto mukavan tasokas. Emme kylläkään ruokailleet tässä, mutta ystävämme ovat olleet samassa hotellissa puolihoidolla ja sanoivat sen olevan rahan arvoinen. Ei ympäristömelua, kivaa ohjelmaa illalla, jos halusi käydä katsomassa. Itse olimme maantiepyöräilemässä ja hotellissa oli tosi hyvä lukollinen pyörävarasto. Pikku kauppa oli hotellin alakerrassa, sai hyviä tuoreita sämpylöitä & croisantteja aamuisin :). Lyhyt kävelymatka vanhaan satamaan & aikas lähellä myös vanha kaupunki. Suosittelen lämpimästi!!
- gegerdfe
Kiitti kommentista. Me olemme myöskin menossa syyskuussa. Oliko teilä millaiset ilmat?
- jhjhjhjhj
Mekin olemme menossa ensi pe kyseiseen hotlaan. Onko uunituoreita kokemuksia?
- lOmalyyli
olimme lokakuussa 2012 phoito - upee ruoka
rauhallinen sijainti
hyvät liikuntakerhot
kaikinpuolin ysin hotelli
paikkaauringossa --alcudia lisää juttuuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595