Outoa. Missä nyt viipyvät kaikki ne vapaa-ajattelijat, joiden mukaan Räsäsen tämänkertainen lausunto sai 1329 ihmistä eroamaan kirkosta? Missä he viipyvät? Heitä ei näy. Missä he ovat? Äkkiä nyt!
Ministeri Räsänen on nimittäin taas antanut lausunnon. Tällä kertaa hän puolusti koululääketiedettä ja halusi kieltää lapsilta ja sairailta "uskomushoidot" eli spiritismihoidon, korvakynttilät, ihmelääkkeiden käytön jne. Ja TAAS räjähti kirkosta eroaminen huippuunsa!
Lue itse:
Meditaatio, homeopatia ja akupunktio vaarassa: Räsänen haluaa kieltää uskomushoidot lapsilta ja vakavasti sairailta
Räsänen vaatii niin sanotuille uskomushoidoille omaa lainsäädäntöä.
Räsänen ehdottaa, että Suomessa voitaisiin ottaa mallia Ruotsista, jossa uskomuslääkintää ei saa käyttää pienten lasten ja vakavasti sairaiden potilaiden hoidossa.
Uskomuslääkinnällä tarkoitetaan hoitomenetelmää, jonka vaikutusta ei ole todistettu tieteellisesti.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288587278179.html
Tämähän on ihan järkyttävää! Ettäkö ainoastaan koululääketiede pitäisi hyväksyä?!? Ei enää Hopi-intiaanien korvakynttilöitä, ei enää Kuhne-kylpyjä, ei enää homeopatiaa?!?
ATEISTIT TÄNNE! HÄLYTYS!
17
156
Vastaukset
- Hu-huu?
???
- Omituista...
Missä he, aina niin aktiiviset, nyt viipyvät?
- Viipyvät varmaan
siellä, missä uskovainen ei voi edustaa tiedettä. Ateisti kannattaa koululääketiedettä, mutta jos uskovainen kannattaa sitä samaa, niin ateisti hiljenee siitä syystä johtuen, että periaatteessa hän ei voi olla yhtään mistään asiasta samaa mieltä uskovaisen kanssa.
- C:=
Viipyvät varmaan kirjoitti:
siellä, missä uskovainen ei voi edustaa tiedettä. Ateisti kannattaa koululääketiedettä, mutta jos uskovainen kannattaa sitä samaa, niin ateisti hiljenee siitä syystä johtuen, että periaatteessa hän ei voi olla yhtään mistään asiasta samaa mieltä uskovaisen kanssa.
Tuo oli naulan kantaan sanottu.
- huolestuttavaa?
C:= kirjoitti:
Tuo oli naulan kantaan sanottu.
Sä keskustelet itses kanssa eri nimimerkeillä.
- C:=
huolestuttavaa? kirjoitti:
Sä keskustelet itses kanssa eri nimimerkeillä.
Ei mitään hätää poika, kirkossa neljä miljoonaa jäsentä ja liittyjien määrä kasvaa vuosi vuodelta.
- vdfbgfbngb
Kannatan Räsäsen aloitetta. Toivottavasti kaavailtu kielto koskee myös kristillisiä rukousklinikoita:
http://www.healingrooms.fi/ Räsäsen tämänkertainen lausunto ei saanut aikaan mitään näyttävää eroilmiötä joten ei ole mitään kommentoitavaa.
Sinänsä uskomushoitojen rajoittaminen on hyvä asia. Ne saisi kieltää vaikka kaikilta saman tien.- Räsänen seonnut
Oletko sokea? AIheestahan on jo monta keskustelua.
Räsänen haluaa keiltää ukomukset, vaikka edustaa sellaista. - Päkä pinteessä
Ei enää rukouksella parantamista...
Nyt vaan odotellaan sitä kohua mikä nousee kun Päkä alkaa selitellä että hän ei tarkoittanut ihan kaikkia uskoon perustuvia hoitoja... - Bipolaari multinikki
Attet haluavat kieltää homouden eheyttämishoidot.
Attet pitävät siis homoseksuaalisuutta sairautena.
Toivottavasti ette kuitenkaan pidä rikoksena , josta rukouksen sijaan pitäisi tehdä rikosilmoitus.- djhhd
Eheyttäjät itse päättivät lopettaa toimintansa! Sokee kana löysi jyvän. Tajusivat lopulta itsekin että se on turhaa ja kyseenalaista touhua,jolla ei ainakaan mitään hyvää saada aikaan..
- beenthere ei kirj.
djhhd kirjoitti:
Eheyttäjät itse päättivät lopettaa toimintansa! Sokee kana löysi jyvän. Tajusivat lopulta itsekin että se on turhaa ja kyseenalaista touhua,jolla ei ainakaan mitään hyvää saada aikaan..
En usko että kaikki attehomot vielä eheytyneet ovat
- Monopolaari binulkki
Ateistit olivat kovasti huolissaan että Räsäskä ei kielläkään sairauden nimeltä homous eheytyshoitoja.
Ongelma on että homoutta ei nykyään Suomessa pidetä sairautena niin miten sitten sellaisen sairauden hoito kiellettäisiin.
Liikunta ja muu kuntohoitokaan ei kuulu kiellettäviin.
Attejen olisi jo korkea aika muuttaa Aatamin aikuisia näkemyksiään. - Rukoilu uskomus
Rukoilu on myös uskomushoitoa. Yhteisö joku tosissaan uskottelee rukoilun ja "esirukousten" vaikuttavan jonkun paranemiseen, toimii kyseenalaisesti.
- myös..?
Kielletäänköhän myös Jalovaaran toiminta?
- Usko pois
Onko vaparit kieltämässä sairaan lohduttamisen lupauksella muistaa häntä rukouksessa ?
Ainut sallittu olisi vain videoitu Dawkinsin puhe , jossa isoD ei lupaa mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836