http://www.youtube.com/watch?v=Vu8WEdHAqmM
Näin ne matsit pitää ratkaista. Ei mitään nössölajien tuomariääniä.
Oikea tapa päättää matsi
2
151
Vastaukset
- ...........
V1ttu mitä räpeltämistä koko matsi. Andy hugilla on ainakin käsilyönnit todella naurettavia ja tehottomia.
Alasimen kärki paistaa katsomon takariveille asti, vastassa kun olis nyrkkeilijä niin se vetäis oitis leuan kärkeen yläsivu koukun ja Andy lepäis kanveesilla ja kauan. - Moi olen trolli
"vastassa kun olis nyrkkeilijä niin se vetäis oitis leuan kärkeen yläsivu koukun ja Andy lepäis kanveesilla ja kauan."
Mistäs johtuu että wannabe nyrkkeilijät tulee joka palstalle julistamaan nyrkkeilyn ylivoimaa? Mistä tulee käsitys että kaikki nyrkkeilijät on brawlereita? Oletko koskaan kuullut kaverista nimeltä Muhammed Ali? Tiedätkö mitään boxer tyylistä? Tuskinpa koska tietämyksesi nyrkkeilystä ei vakuuta ainakaan minua. Andy Hug on legenda jolla on meriittejä joita yhdelläkään suomalaisella nyrkkeilijällä ei ole ollut.
1996–2000 W.K.A. World Muay Thai Super Heavyweight title (4 title defenses)
1996 World Muay Thai Council (W.M.T.C.) World Super Heavyweight title
1996 K-1 Grand Prix champion
1994–1996 Universal Kickboxing Federation (U.K.F.) World Super Heavyweight title (2 title defenses)
Kaveri veti pelkästään potkunyrkkeilyssä 38-9-1 joista 22 voittoa tyrmäysellä. Eiköhän se tiennyt sinua paremmin mitä tekee. Voit toki tulla sitten puhumaan kun sinulla on 5 vuoden mestaruusputki thainyrkkeilyssä ja 3 vuoden mestaruusputki potkunyrkkeilyssä.
Mutta trollihan tämä oli eikö niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657