Sain alla olevan virheilmoituksen käyttäessäni Windows 7 omaa varmuuskopiointi-toimintoa:
Varmuuskopioinnissa ilmeni ongelma tiedoston C:\Windows\System32\config\systemprofile\Podcasts varmuuskopioimisen aikana. Virhe: (Määritettyä tiedostoa ei löydy. (0x80070002)).
Googletin asiaa ja sain vastaukseksi:
Ongelma johtuu siitä, että "Podcasts"-kirjaston linkki johtaa väärään paikkaan. Ongelmaan on periaatteessa kaksi ratkaisua:
1. Määrittää että Podcasts-kirjastoa ei oteta mukaan varmuuskopiointiin.
2. Siirtää kirjastokansio toiseen paikkaan artikkelin http://support.microsoft.com/kb/979281/ ohjeilla (Ratkaisu #1).
En ole tehnyt koneelle mitään poikkeavaa, kaikki asennukset ym. toimenpiteet olen tehnyt suositusten mukaan. Onkohan ongelmaan mitään muuta ratkaisua kuin nuo yllämainitut?
En osaa poistaa Prodcasts-kirjastoa varmuuskopioinnista ja kakkos-kohtaa en ryhdy tekemään vajavaisten taitojeni vuoksi. Kone on puolitoistavuotta vanha, HP G5281sc pöytäkone, 64-bittinen, Windows 7.
Tärkeät työtiedostoni varmuuskopioin ihan erikseen. Kiitos kovasti avusta jos ehditte auttaa.
Varmuuskopio-ongelma
4
265
Vastaukset
- ggdgdfgdgdf
Mitä hyötyä varmuuskopioida windowsin tiedostoja? Vain datalla on väliä ja en kovin paljon veikkaisi että teet noilla palautuksilla yhtikäs mitään kun/jos windows hajoaa
- Mummu 62v
Itse asiassa minulta on mennyt monta kuukautta, etten ole niitä varmuuskopioinut koska minulla oli ulkopuolisina tallennusvälineenä muistitikkuja joihin tuo tietomäärä ei mahtunut. Nyt on enmmän tallennustilaa ja ryhdyin taas harrastamaan tuota koneen ehdottamaa toimenpidettä. Itsekkin mietin, että mitäköhän niillä teen, mutta kun kerran kone moista puuhaa ehdottaa niin minähän varmuuden vuoksi niin teen.
Eniten minua kiinnostaa miksi moinen herja tulee, koska en ole millään lailla koskenut koneen alkuperäiseen kokoonpanoon (koneeseen valmiiksi asennettuihin tiedostoihin, polkuihin ym.). Suurin kiinnostuksen kohde on mikä on muuttunut siten, että se aiheuttaa tuon herjan ja sitä kautta varmaan asian saisi korjattua, mutta kun kykyni ja älyni ei tuohon riitä.
Kannattaa varmuuskopioida vain tärkeät tiedostot niin tilaa säästyy. Windowsin tiedostoja ei tarvitse varmuuskopioida erikseen ja sitä varten koneella on yleensä palautuslevyjen teko ohjelma.
Suorita ohjattu toiminto "Määritä varmuuskopiointi" ja sieltä "Haluan valita" ja ota ruksit pois muista kansioista kuin niistä missä on omia tiedostoja.
Tiedostojen varmuuskopioiminen
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows7/back-up-your-files
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916