Vanhat pelikaverit on alkanut taantumaan pelaamiseen suhteen ja pitäisi uusia löytää.
Mulla ei niinkään ole mitään kriteerejä, mutta olisi ihan kiva jos olisit kirjoituksissasi realistinen ja kykenisit muuhunkin kuin "ultrasöpöön" uke-seme asetelemaan (olen enemmänkin näiden 'perinteisten' homopelien ystävä) ja myös heterohahmoilla pelaamiseen. Pidän myös fantasiasta sekä kuuntelen mielelläsi sun toiveita mitä haluat pelata.
Paras tilanne olisi jos haluisit sekaantua mun ja kolmen muun ihmisen New Yorkiin painottuvaan pelimaailmaan. Siihen liittyy järjestöt, FBI ja ihan normaali eläminen myös. Ei se kuitenkaan pakko oo jos ei tahdo. Voidaan me muutakin pelata
Laita skype tähän jos kiinnostaa niin lisään
Roolipeliseuraa Skypeen!
jeeeeeee1
4
174
Vastaukset
- Hohoi
Heippa, olisin kiinnostunut roolimaan erilaisten ihmisten kanssa. The more the merrier ^^ Mut löytää "hencccaa"lla
- Hohoi
Ja niin, huolimatta tuosta nimimerkistä, olen ihan likka XD
- Yuippi7
Hey!
Olisin myöskin kiinnostunut pelailemaan kanssasi~ Olen 23 vuotias neitokainen ja pelikokemusta on ehtinyt kartta sellainen seitsemisen vuotta.
Jos vain yhä seura kiinnostaa niin skypeni on heta.makinen@hotmail.fi- neliel1
Yritin etsiä sinua skypestä, että voitais ropettaa, mutta sieltä löytyi kaksi heta mäkistä. Kumpi olet? ((:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657