Hei!
Mummeli haluaisi yksityisiä laulutunteja Helsingistä tai Vantaalta.
Vähän olen laulellut karaokea ja harrastan näyttelemistä. En tee uraa laulamisesta, mutta neuvoa äänen käytöstä ja oikeasta laulamisesta.
Ikää jo on, mutta kiinnostusta löytyy.
Mistähän saisin opettajien yhteystietoja?!
Laulutunteja
2
187
Vastaukset
- Laulunopettaja
Hei,
Kaiken tasoisen laulajat ovat tervetulleita tunneilleni :)
Lisätietoja:
www.annailveskoski.com - Keski-ikäinen aloitt
Kun nettiä käytät muutenkin, niin erilaisilla hakusanoilla löytyy paljon erilaisia vaihtoehtoja. Itse vähävaraisena suosittelen työväenopistosta esim. avaa ovet laulun maailmaan -kursseja. Niille tosin pitää olla ilmoittautumassa netin äärellä heti, kun opiston ilmoittautuminen alkaa. Kurssit täyttyvät heti parissa minuutissa.
Ikävää, että ensimmäinen vastaus on heti "mainos". Opettajissa on eroja, ja sama opettaja ei vaan käy kaikille. Eri opettajat käyttävät erialaisia mielikuvia harjoitteissa, opettajilla on erilaiset äänialat ja sekä opettajien että oppilaiden persoonallisuudet ja mieltymykset ovat erilaiset. Joten ainakin jos palkkaa yksityisopettajan, kannattaa pyytää ensin koetunti tai pari. Harmittaa maksaa puolenvuoden kalliit yksityistunnit etukäteen, jos ei tulekaan opettajan kanssa toimeen tai ei muusta syystä voi käyttää tunteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635