Oon 17 v nuori pojankloppi, harrastanut todella aktiivista urheilua siitä yläaste iästä asti, harrastuksina toimii thainyrkkeily ja kaikenmuunlainen kestävyysurheilu. Elikkä oon urheillut yleensä sen 7 krt/ viikko joskus ollut lepopäiviä. Kesäloman puolessavälissä kuitenkin sairastuin flunssaan joka jatkui kovana kuumeiluna ja angiinana.. Nyt, eilen noin 4 viikon tauon jälkeen urheilusta kävin lenkillä, ja nyt oikea polvi vihloo aina kun astuu väärin tai menee vähänkin kyykkyyn.. Ennen ei ole ollut mitään ongelmia polvissa. Tietääkö joku mistä johtuu? Ottaa kyllä aivoon, kun luuli että urheilut sun muut saa taas alottaa mutta ei..
Apua!! Liittyy polveen
Urheiluhullu95
1
52
Vastaukset
- ashanga
kokeile nyt ensin se etureiden venytys huolellisesti ja jos vähän vaihtelet suuntaa ja sitten vastapuolelta takareisi.
sitten jonkinlainen lonkankoukistajan venytys, jalka vaikka seinää vasten ja sitten toinen jalka eteen aika pitkälle.
muuten on mahdoton sanoa mistä johtuu polvikipu. se voi olla vaikka patellar tendits
http://www.sportsinjuryclinic.net/sport-injuries/knee-pain/jumpers-knee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625