Moi! Miltä näyttää tai minkätyylinen on semmoinen mies, että todella moni nainen täällä maapallolla haluais panna sen henkilön kanssa ihan hulluna
Mies ketä halutaan panna?
5
1108
Vastaukset
Pitkä suhde ja vieraissa en ole vielä käynyt eli kokemuksia pitäisi saada lisää mielestäni naisen koolla ja iällä ei ole väliä kuhan kumpikin on tyytyväinen
- Kiki885
Karski ja charmanttinen 40-50v hyvin säilyny mies on sellainen jota ainaki minä, 25v nainen panisin läpi yön!!
- 40vJa28vKroppa
Nyt löyty hyvä vaustaus!! :) Ja tuohon lisätäkseni, jotta pitää olla kroppa siinä kunnossa, että body age mittaukseessa tulokseksi tulee alle 30-v :) Rasvaprosentit kympissä, liikuntaa säännöllisesti, salia ja massaa, mutta silti aerobista riittävästi.
Ja kun koulutustausta kunnossa (esim. ylempi korkeakoulu), keskustelut, käytöstavat, jneyms toimii. Mitä vielä?
Meitä muuten löytyy, mutta teitä 25v neitoja ei (meille). Poijjaat 3kymppiset teidät yleensä nappaa ;)- Nelly
Vastauksista voi päätellä,että yläpäässä ei sitten mitään olekaan.
- pave112
No sellainen mies tietysti, jolla on anus kuin punapersepaviaaneilla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615