Haemme kotiimme Lauttasaareen kodin/lastenhoitajaa. Tarvitsisimme apua lähinnä arkisin 2-3krt viikossa ajoittuen lähinnä ma-to päiville noin klo 15-18 välisenä aikana, sekä joskus sovittaessa viikonloppuisin. Työhön kuuluisi kodin kevyitä arkiaskareita(esim siistimistä, tiskit, pyykkien laittoa), sekä lasten tarhasta hakeminen ja hoitaminen. Työt voisi aloittaa vaikka heti, mutta viimeistään syyskuun aikana.
Palkkaa maksaisimme 6 euroa tunnilta.
Perheeseemme kuuluu tyttö 5-v, poika 2-v, sekä kiltti mutta villi bokseri 8-v, joten eläinten kanssa pitäisi myös tulla toimeen.
Otathan yhteyttä, jos kiinnostuit, niin jutellaan tarkemmin.
Ystävällisesti Sanna
sannasamperi@hotmail.com
Etsitään reipasta lastenhoitajaa Lauttasaareen osaaikatyöhön
Saru74
1
141
Vastaukset
- Lastenhoitaja3
Pieni palkka, jos työtehtäviin kuuluu sekä kodinhoitotyötä, että lasten hoitamista. Vaikka kodinhoitotyöt olisivat ns. pientä kodin siistimistä
..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329